וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפיענית רמזה על הנטיות המיניות של רונאלדו: "לכבוש? הוא הכי אוהב לקבל"

19.8.2024 / 11:45

יוצאת "האח הגדול" פורטוגל עוררה סערה כאשר הציפה מחדש את הספקולציות בנוגע לזהות המינית של הכוכב: "באיזה מגרש הוא משחק?". בינתיים גוברות הקריאות להדיחו מהנבחרת: "לא דוגמא לצעירים ולא ברמה המקצועית הנדרשת"

קויק: רונאלדו מזלזל בחבריו לקבוצה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נדמה שמאחורי כל כוכב על בקנה מידה עולמי עומדת שמועה זדונית - נכונה יותר או פחות - שמלווה אותו לאורך הקריירה. במקרה של כריסטיאנו רונאלדו, מדובר בספקולציות מרושעות ולא מבוססות במיוחד בנוגע לזהותו המינית.

הפורטוגלי בן ה-39 ניהל לאורך חייו מערכות יחסים מתוקשרות עם נשים, הוא אב לחמישה ילדים וגם מתחזק זוגיות ארוכה ופוטוגנית עם הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס, אבל המציצנים שבינינו בוודאי נחשפו לאורך השנים לשמועות על כך שהוא למעשה גיי בארון, שמתחת לפני השטח מנהל חיים כפולים. בהתחשב בתדמית של רונאלדו כגבר מטרוסקסואל שידוע בהשקעה הרבה שלו בטיפוח ובמראה חיצוני, סביר להניח שהשמועות הללו נגועות גם בהומופוביה.

מדובר, כאמור, בהשערות לא מבוססות בעליל (רובן נשענות על אמירה של ריהאנה משנת 2013, שפלטה לאחר מפגש עם רונאלדו בלוס אנג'לס: "הרבה מחבריי הם גייז"), אבל כעת הן צפות מחדש בפורטוגל. על רקע האווירה הציבורית השלילית יחסית נגד רונאלדו, שחולל סערה בעקבות התנהגותו במשחק הגביע בסעודיה שלשום, הרשתה לעצמה הידוענית ומשפיענית הרשת מארי, שנחשבת לדמות מוכרת בפורטוגל הידועה באמירותיה הפרובוקטיביות, לגעת בטאבו.

"בינינו, תחשבו שאף אחד לא שומע אותנו עכשיו - אני חייבת לשאול שאלה: באיזה מגרש אתם חושבים שרונאלדו משחק? עד כמה הוא נהנה להבקיע 'גולים'? שמעתי שיש סיכוי טוב שהוא הרבה יותר נהנה 'לקבל' אותם".

כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס. מסך אינסטגרם georginagio, צילום מסך
אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם. רונאלדו וג'ורג'ינה/צילום מסך, מסך אינסטגרם georginagio
כריסטיאנו רונאלדו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
השמועות חוגגות. רונאלדו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

האמירות של המשפיענית צברו מיד תאוצה ברשתות החברתיות, ועשו כותרות בפורטוגל - כל זה כשבמקביל, כאמור, גם בפורטוגל דעת הקהל כלפי רונאלדו הולכת ומשתנה, ונשמעים יותר ויותר קולות נגדו - גם על רקע התנהגותו השנויה במחלוקת בסעודיה, וגם בשל היכולת הפושרת שהציג במדי נבחרת פורטוגל ביורו.

דמות פרובוקטיבית. מארי

על כך יעיד טור דעה חריף שפורסם היום (שני) באתר הפופולרי "Abola". "אחרי שהוכיח ביורו שהוא כלל לא רלוונטי, וכשאנחנו בעיצומו של עוד פסטיבל אגוצנטרי סביבו בסעודיה, לא נותר אלא לתהות האם רונאלדו יהיה הפתרון או הבעיה של נבחרת פורטוגל", נכתב בטור. "ההתנהלות של רונאלדו מבחילה", מוסיף הכותב, "אבל העובדה שהוא נותן דוגמא שלילית למיליוני צעירים היא אפילו לא הדבר הכי מטריד. מקצועית, הוא כבר לא ברמה הנדרשת. כולנו צריכים להוקיר לו תודה על 21 שנים נפלאות בנבחרת, ולומר יפה שלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully