וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הגדיל את איבר המין שלו "כמו שחקן פורנו"

20.7.2022 / 13:02

הכוכב הפורטוגלי קיבל טיפולי הזרקות מיוחדים באיזור האינטימי שמטרתם לעבות את איבר המין ב-2.5 סנטימטר. כדי לשמור על אפקטיביות הטיפול, הוא יצטרך לעבור פרוצדורה דומה בעוד שנתיים

כתבת 100 שערי פרמיירליג של כריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו מפורסם בשל ההקפדה האובססיבית שלו על כושר גופני, אבל נראה שהוא עדיין לא מרוצה מאיך שהוא נראה - גם לא באיזור האינטימי.

בספרד טוענים שהכוכב הפורטוגלי עבר לאחרונה טיפולי הזרקות באיבר המין, במטרה לעבות אותו ב-2-3 סנטימטרים. מדובר בטיפול שנפוץ בעיקר בקרב שחקני פורנו, ומחקרים מוכיחים שהפרוצדורה שנעשית ללא התערבות כירורגית יעילה ברוב המקרים למשך שנה וחצי עד שנתיים. בתום פרק הזמן הזה, אם הטיפול יניב תוצאות טובות לשביעות רצונו של רונאלדו, הוא צפוי לעבור אותו שוב.

מדובר בטיפול יקר מאוד הנחשב לחדש יחסית בתחום הרפואה הפלסטית. בחלק המקרים אין לו שום השפעה על גודל איבר המין, אבל לעיתים הוא מגדיל אותו לאורך ולרוחב ו"משפר את הביצועים" של הפציינט.

יהיה מרוצה מהתוצאה?

מוחמד אל אחמד הקטארי, אחד הגברים הראשונים בעולם שקיבלו את הטיפול המדובר, אמר ש"זה הרבה פחות מסובך ממה שחשבתי. זה טיפול די סטנדרטי, ואצלי הוא גרם לאיבר לגדול בשלושה סנטימטרים".

רונאלדו מעולם לא דיבר על כך בגלוי, אבל לפי דיווחים רבים הוא עבר שלל ניתוחים פלסטיים בשנים האחרונות, בעיקר בפנים. כמו כן, לפי הערכות המבנה המעוצב של פלג גופו העליון אינו רק תוצר של תזונה נכונה ואימוני כושר, אלא גם תוצאה של שאיבת שומן וטיפולים אולטרסאונד מיוחדים שמדגישים את שרירי הבטן. ככלל, רונאלדו לפי הערכות משלם עשרות אלפי יורו מדי שנה על טיפולים אסתטיים שונים.

לא הכול פה טבעי

רונאלדו בן ה-37 נמצא בעיצומה של פרשת דרכים בקריירה העשירה והמרשימה שלו. אחרי שחזר למנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה והגיע למספרים מרשימים למרות הישגים דלים של הקבוצה, הוא נחוש לעזוב את המועדון, ולא הופיע לפתיחת אימוני קדם העונה.

דיווחים שונים קושרים אותו לאתלטיקו מדריד, היריבה העירונית (והמושבעת) של האקסית ריאל מדריד, אולם עדיין לא ברור לאן מועדות פניו אחרי קיץ סוער, במהלכו נדחה על ידי מספר קבוצות בכירות להן הוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully