וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ישלם מחיר, אמבפה או ויניסיוס? ריאל כבר שוברת את הראש

הנתון המדאיג של אמבפה, שינוי המערך שפוגע בבלינגהאם והאלתור שלא עובד עם ויניסיוס: ריאל מדריד מנסה להמציא את עצמה מחדש עם הכוכב הצרפתי, אנצ'לוטי מבין שהזמן לניסויים הולך ואוזל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

עדיין מוקדם להסיק מסקנות או לצאת בהצהרות, אבל על דבר אחד אין עוררין: עד שקיליאן אמבפה ישתלב בצורה חלקה, ריאל מדריד עדיין צריכה לעבור כברת דרך. המשחק אמש (ראשון) מול מאיורקה חשף את הבעיות שרבים צפו מראש כאשר כוכב העל הצרפתי חתם בקבוצה, הצטרף לסוללת כוכבים ויצר מפלצת התקפית בפוטנציה.

השילוב של אמבפה, לצד הפרישה מטוני קרוס, יצר בור במרכז השדה ואתמול הבלאנקוס התקשו לחלץ כדורים ולהפוך את הלחץ לאפקטיבי. ההרמוניה והדומיננטיות של העונה שעברה, עם מערך שהבליט את היתרונות של השחקנים בחלק הקדמי ואיפשר גם לג'וד בלינגהאם להצטרף להתקפות - נראה מעט שונה בגרסתו הנוכחית, ולפי שעה גם הקשר האנגלי מתקשה להסתגל לדרישות החדשות ממנו, שדורשות יותר עבודה הגנתית.

"עם ההגעה של אמבפה והעזיבה של קרוס, היה ברור שריאל תהיה פגיעה מבחינה הגנתית", ניתחו ב"אס", "ריאל עברה ממערך של ארבעה קשרים לשני קשרים טבעיים בלבד, עם פלימיימייקר עם נשמה של חלוץ כמו בלינגהאם - ושלושה חלוצים שנוטים ללכת למרכז. מ-4-3-3 קלאסי, ריאל עברה למעין גרסה של 4-4-2, והיא עדיין לא מצליחה לבוא לידי ביטוי בשיטה הזו".

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. GettyImages
זה עדיין לא זה. אמבפה/GettyImages

אמבפה, כאמור, עדיין מגשש את דרכו בתוך הסיטואציה החדשה. למרות שכבש בסופרקאפ האירופי, הצרפתי סוגר שני משחקים שלמים בהם לא ייצר ולו מצב הבקעה אחד.

"אמבפה ממשיך להסתגל, ומנסה להתרגל לנטיות האוטומטיות של הקבוצה. למעשה, עצם הנוכחות שלו משנה את ההרגלים של הקבוצה", כתבו ב"מארקה", שם קיבל אמבפה ציון 6 בלבד על ההופעה שלו.

גם בצרפת כתבו ש"אמבפה מתקשה להסתגל", וציינו: "אין ספק שהוא מצפה מעצמו ומהקבוצה ליותר".

אז איך ריאל מתכוונת לשנות את המצב? גם קרלו אנצ'לוטי מבין שמישהו יצטרך לשלם את המחיר. במערך הנוכחי, ויניסיוס ואמבפה מחליפים תפקידים ומשחקים לסירוגין באגף ובמרכז החוד - אבל המאמן מבין שבשלב מסוים האלתור הזה לא יוכל להימשך. "או ויניסיוס, או קיליאן - רק אחד ישחק בהמשך הדרך בכנף שמאל. אני חייב לקבל החלטה", אמר המאמן במסיבת העיתונאים אמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ויניסיוס ריאל מדריד. GettyImages
זמן ההחלטות הגיע. ויניסיוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully