וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה שאי אפשר לסרב לה? הפועל ת"א לוחצת על קאבוקלו

19.8.2024 / 7:21

שיחה נערכה בין עופר ינאי לסנטר, שקיבל הצעה של יותר מ-1.5 מיליון דולר. במועדון מסכמים מחנה חיובי: "תהיה קבוצה אטרקטיבית מאוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

אחרי קצת פחות משבוע בסמוקוב שבבולגריה תשוב היום (שני) בצהריים הפועל תל אביב לישראל בסגל מלא, כולל כל השחקנים הזרים שלחלקם זה יהיה הפעם הראשונה בישראל. החל ממחר האדומים יתאמנו בארץ, כשבהמשך השבוע צפוי להם משחק אימון נגד הפועל ירושלים במלחה.

למרות שסיכמו את תנאיו של קודי ריילי, הוא לא אמור להיות בסגל הקבוצה בפתיחת העונה אלא להיות מושאל, והאדומים ממשיכים להמתין לחתיכה האחרונה בסגל של סטפנוס דדאס. כל אנשי הקבוצה מעוניינים כי החתיכה הזאת תהיה ברונו קאבוקלו, הסנטר הברזילאי ששיחק בעונה שעברה בפרטיזן בלגרד, ובמועדון מפעילים עליו לחץ כבד. אמש נערכה שיחה נוספת בין בעלי הקבוצה עופר ינאי לקאבוקלו כדי לנסות ולקדם את המהלך.

בהפועל יודעים כי קאבוקלו הוא "שחקן ואדם לא צפוי", אך מאמינים כי "הוא לא יכול לוותר על הצעה כספית בסדר גודל שהוגש לו". האדומים הציעו לשחקן מעל 1.5 מיליון דולר לעונה, סכום גבוה בהרבה מזה שהיה אמור להרוויח בפרטיזן בלגרד. השחקן עצמו הורה לנציגו האמריקאי-ישראלי דניאל חזן לנסות ולמצות את האופציות ב-NBA, אך נכון להיום אין הצעה קונקרטית.

ברונו קאבוקלו עם ז'ליקו אוברדוביץ' בפרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanovic, ABA Liga, אתר רשמי
הצעה מפתה מדי? קאבוקלו/אתר רשמי, Dragana Stjepanovic, ABA Liga

כאמור, הפועל תשוב ארצה אחרי מספר ימי אימונים בבולגריה. "קיבלנו טעימה ראשונה ממה שמצפה לנו העונה", אמרו במועדון, "תהיה קבוצה אטרקטיבית מאוד וביחד עם סגנון המשחק של דדאס אמור להיות כיף לראות אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully