וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי נזף, בברצלונה חגגו: "אמבפה לא רלוונטי"

ריאל מדריד סיימה ב-1:1 עם מאיורקה במחזור הפתיחה בספרד, המאמן מרים את הרף ומבין ש"העונה כבר אי אפשר להיות מרוצים מתיקו", בלינגהאם "ראה את זה מגיע" בשיחה של ארבעת הכוכבים. בקטלוניה כבר עוקצים: "אכזבה לבנה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

לא לסיפתח כזה פיללו בריאל מדריד. פרויקט הגלאקטיקוס 2.0 הוצג אמש (ראשון) לראווה לראשונה במסגרת הליגה הספרדית, וקיליאן אמבפה, ויניסיוס, ג'וד בלינגהאם, רודריגו והיתר קיבלו משחק שבוודאי יוריד אותם לקרקע, אחרי שהסתפקו ב-1:1 בלבד עם מאיורקה בחוץ.

מבין ארבעת הכוכבים - אמבפה, ויניסיוס, בלינגהאם ורודריגו - דווקא האחרון שנחשב לפחות נוצץ נראה טוב יותר, וזכה לציונים גבוהים בתקשורת הספרדית אחרי שכבש את השער לזכות ריאל. הארבעה נראו מסתודדים במחצית ובספרד חשפו את תוכן השיחה ביניהם, כאשר בלינגהאם ואמבפה מתריעים בפני חבריהם על הצפיפות הרבה בהגנה של היריבה, ומתייעצים כיצד לפצח אותה. "בלינגהאם ראה את זה מגיע", כתבו ב"מארקה" בהתייחס לשיחה בין ארבעת הכוכבים, שלא עמדו במשימה בסופו של דבר.

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. רויטרס
כולם מחכים לו בפינה. אמבפה/רויטרס

כצפוי, בברצלונה שמחו לאיד וחגגו את התיקו. "אכזבה לבנה", קראה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו"', "בכורה לא רלוונטית לאמבפה, מאיורקה הייתה יכולה לעשות מהפך ולנצח".

"תקלה גלאקטית בבכורה", התענגו ב"ספורט" הקטלאני.

אבל עם או בלי העקיצות מברצלונה ועם או בלי ניצוצות התקפיים מרשימים, ריאל יודעת שהיא חייבת לשפר את ההגנה, וקרלו אנצ'לוטי - שעד אתמול עמד על מאזן מושלם במשחקי פתיחת עונה כמאמן ריאל - לא מתכוון להשתמש בתירוצים.

"בעונה שעברה היו משחקים שבהם יצאתי מרוצה מתיקו. היום זה כבר לא רלוונטי. אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב, ולהיראות הרבה יותר", גער המאמן בשחקנים במסיבת העיתונאים, ורמז ש"כולנו מבינים היכן נמצאת הבעיה" אחרי שחוליית ההגנה נראתה שברירית. מאיורקה בעטה לשער 11 פעמים לעומת 10 של ריאל, וגם מספר הבעיטות שלה למסגרת היה גבוה משל הבלאנקוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. Rafa Babot, GettyImages
סיבות לדאגה. אנצ'לוטי/GettyImages, Rafa Babot

אנצ'לוטי אף דיבר על בעיה של "גישה ומחויבות", ובתקשורת הספרדית כבר הגדירו את נאומו במסיבת העיתונאים כ"סטירת לחי לשחקנים".

"אני לא מעוניין בלחפש תירוצים. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, עם גישה נכונה יותר, ולהדק את ההגנה. נכון שאנחנו קבוצה מאוד התקפית, אבל יציבות הגנתית היא הבסיס של כל קבוצה גדולה", המשיך המאמן.

בשעת לילה מאוחרת, אמבפה סיכם בפוסט אינסטגרם: "לא תוצאה טובה, אבל הראש למעלה ואנחנו ממוקדים במשחק הבא. האלה מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully