וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק מליקה הגשים חלום: "לפני כמה חודשים לא האמנתי"

19.8.2024 / 6:25

השוער הצעיר קיבל צ'אנס מלאזטיץ' במשחק חשוב וסגר מעגל משפחתי: ""הולך בדרכם של סבי, אבי ודודי. מקווה להפוך בעתיד לשוער הראשון"

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

אופק מליקה כבר יכול לסמן לעצמו הופעה מוצלחת. השוער הצעיר עמד אמש בשער מכבי תל אביב כמחליף לרועי משפתי וסייע לה להעפיל לגמר גביע הטוטו. "זו הגשמת חלום עבורי", אמר אמש מליקה. "ללכת בדרכו של סבא שלי, דוד שלי ואבא שלי. הייתי ילד קטן שחלם על זה והנה זה קרה לי ושיחקתי בקבוצה הראשונה. אני מאוד מאושר. היחסים שלי עם המאמן טובים מאוד. הוא נותן לי הרגשה מצויינת".

האמנת שתהיה בגיל כל כך צעיר שוער שני במכבי תל אביב?

"על זה היה הדיבור וזה מה שנאמר לי כשהגעתי ממכבי פתח תקווה. בכדורגל הכל דינמי, אבל אני חושב שהצגתי יכולת טובה במחנה האימונים, שגרמה למאמן ולצוות להאמין בי. אני מוכן להתמודד עם האתגר ומקווה שיהיו לי עוד משחקים בהמשך בהם אוכל לפתוח בהרכב מכבי תל אביב. אני כאן חלק מהרמה הכי גבוהה בכדורגל הישראלי. זה ברור לי".

שוער מכבי תל אביב אופק מליקה. דני מרון
מקבל אמון. מליקה/דני מרון

איך הייתה הקפיצה למים בבלומפילד עם קהל?

"הרגשה מדהימה. במחצית הראשונה הקהל בשער 11 היה בגב שלי ושמעתי כל צעקה שנשמעה. זו הגשמת חלום עבורי. האמנתי שהרגע הזה יגיע. עד לפני כמה חודשים הייתי שוער הנוער של מכבי פתח תקווה ואם היו אומרים לי שהקיץ אהיה שוער בהרכב מכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו, לא הייתי מאמין. אני מקווה שבעתיד אהיה השוער הראשון של מכבי תל אביב. רועי משפתי שוער מצוין והוא השוער הראשון. מקווה שזה יקרה גם לי בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully