וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מאמינה: כשזהבי והזרים ככה, "הסגל כמעט מושלם"

19.8.2024 / 6:10

שמחים מהשער של החלוץ הוותיק ולא פחות מהאמירות החיוביות שלו בסיום, נהנים מסיסוקו ואסנטה ונותנים גב לאדו. מכבי תל אביב ממשיכה לעמוד במשימות על אף הקשיים, ומסכמת חודש ראשון במגמה חיובית עם לאזטיץ': "זה ההספק שציפינו לו. עוד נתחזק"

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לעמוד במשימות שלה. "בתוך חודש זכינו בגביע אלוף האלופים, העפלנו לליגה באירופה ועלינו לגמר במפעל גביע הטוטו בו אנחנו מחזיקים", אמרו אמש במועדון אחרי ה-1:2 על בני סכנין בחצי גמר גביע הטוטו. "השלמנו שלוש משימות בתוך חודש עם מאמן חדש, שינויים בסגל וללא איצטדיון ביתי באירופה. זה הספק שרצינו לעמוד בו והתחושה מצויינת".

במועדון היו גם מרוצים מהצבע שחזר ללחיים של ערן זהבי, שפתח אמש, כבש בפנדל ובסיום דיבר את המלים שרצו לשמוע מזהבי. במכבי תל אביב האמינו שהם מספיק חזקים כמועדון על מנת לצלוח את המעבר של זהבי לספסל במשחקים מסויימים. "אהבתי את הגישה של ערן", אמר ז'ארקו לאזטיץ' במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "אני רוצה שערן וכל שחקן בקבוצה ייתן הכל לא משנה אם הוא פתח או נכנס כמחליף. אנחנו הולכים לעונה ארוכה ומשמעותית ונצטרך את כולם".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. דני מרון
בגישה הנכונה. זהבי חוגג אמש/דני מרון
איסוף סיסוקו, מכבי תל אביב. דני מרון
רושם ראשוני חיובי מאוד. איסוף סיסוקו/דני מרון

מי שזכה להרבה מחמאות היה איסוף סיסוקו והתחושה אחרי אמש היא שיש מי שייתן ליוריס ואן אובריים תחרות בעמדת הקשר האחורי. גם טייריס אסנטה רשם משחק שקט וטוב והיציאות שלו עם הכדור קדימה על שטחים נרחבים, מלמדות שיש בו איכות, אם כי הציפייה ממנו היא שיארגן את קו ההגנה בצורה המיטבית.

לאזטיץ' מתכוון לתת להנרי אדו הרבה גב. הסרבי מאמין בכישרון הגולמי של השחקן והוא משוכנע שיצליח ללטש את השכבות הפחות מוצלחות של שחקן הכנף, עד שיגיע ליכולת טובה יותר בעתיד.

"יש לנו סגל כמעט מושלם עם שני שחקנים ויותר על כל עמדה. התחזקנו ועוד נתחזק", אומרים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully