וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואאו פליקס יחתום בצ'לסי, גלאגר יעשה את הדרך ההפוכה

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 19:11

הפורטוגלי ישוב אחרי שנתיים בחוזה לשש שנים אצל הבלוז, האנגלי יעבור לאתלטיקו מדריד. סקיפ השלים את מעברו ללסטר. הנרי עזב את נבחרת צרפת הצעירה, נאפולי מתקרבת לצירוף לוקאקו וגילמור

אירועי היום בספורט, 19.8/עריכת וידאו: נתי ברנד

העברות

* כצפוי, תיירי הנרי עזב את נבחרת צרפת הצעירה. כוכב העבר החליט לסיים את חוזהו כמאמן עד גיל 21 אחרי המשחקים האולימפיים בפריז, שהסתיימו עם הפסד לספרד בגמר.

* אוליבר סקיפ נמכר ללסטר סיטי. העולה החדשה תשלם עבור הקשר בן ה-23 כ-25 מיליון ליש"ט לטוטנהאם. כמובן שהקשר לא ישחק הערב כשהשתיים ייפגשו במחזור פתיחת הפרמיירליג.

תיירי הנרי מאמן הנבחרת האולימפית של צרפת. GettyImages
כצפוי, הנרי נפרד מנבחרת צרפת הצעירה אחרי האולימפיאדה/GettyImages

שמועות

* צ'לסי תחתים את ז'ואאו פליקס - ב"אתלטיק" דווח שחלוצה של אתלטיקו מדריד יחתום לשש שנים אצל הבלוז אחרי שכל התנאים סוכמו, עם אופציה לעונה נוספת. הפורטוגלי ישוב לקדנציה שנייה אחרי שהושאל לפני שתי עונות לקבוצה הלונדונית. המעבר של פליקס סלל את דרכו של קונור גלאגר לקולצ'ונרוס, כשהאנגלי יעבור תמורת 42 מיליון יורו.

* האפשרות שאילקאי גונדואן יעזוב את ברצלונה עד סיום חלון ההעברות הולכת וגוברת. לפי פבריציו רומאנו ועיתונאים בכירים נוספים, נציגיו כבר בוחנים אופציות עבורו, כולל האקסית מנצ'סטר סיטי שלא פוסלת את האפשרות לצרפו. שלא במפתיע, הקשר הגרמני כבר קיבל פניות מקטאר ומסעודיה.

* רומלו לוקאקו מתקרב לנאפולי. המגעים בין האיטלקים לצ'לסי בעיצומם, כשהצעה מונחת על שולחן הבלוז לטענתו של פבריציו רומאנו. שחקן נוסף שרוצים האיטלקים הוא בילי גילמור, קשר ברייטון.

* אחרי הקאמבק של המאמן מרסלו גז'ארדו, חרמן פסלה חתם, מרקוס אקוניה סיכם וריבר פלייט לא נרגעת: כעת, לפי הדיווחים בארגנטינה, היא רוצה לצרף אלוף עולם נוסף וזהו אנחל קוראה מאתלטיקו מדריד.

* באנגליה מדווחים: ניוקאסל תנסה לנצל את הרצון של ברצלונה להיפטר מפראן טורס ולהחתים אותו כבר בשבוע הקרוב.

* ב"מונדו דפורטיבו" מוסיפים ומציעים את האפשרות שהמגפייז ינסו לצרף את אנדראס כריסטנסן מברצלונה.

* לא הולך לשום מקום: ב"מירור" טוענים שמנצ'סטר סיטי קרובה לסכם עם רודרי על הארכת חוזהו שיוכפל, כשכרגע הוא מרוויח 375 אלף ליש"ט בשבוע.

* בגרמניה טוענים שאחרי המשבר מול וינסנט קומפאני, לאון גורצקה בדרך החוצה מבאיירן מינכן. אתלטיקו מדריד ונאפולי צפויות להיאבק על שירותיו של הקשר הגרמני.

רודרי מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ימשיך ללבוש תכלת. רודרי/רויטרס

* סאות'המפטון קרובה להשלים את רכישתו של מתאוס פרננדש. הקשר בן ה-20 של ספורטינג ליסבון יעבור תמורת 15 מיליון יורו.

* מיובנטוס לאייאקס - דניאלה רוגאני צפוי להצטרף לקבוצה מאמסטרדם בהשאלה לעונה הקרובה.

* פאביו ויירה שמעמדו פחת בארסנל בדרך החוצה להשאלה. הקשר הפורטוגלי עשוי להצטרף לקבוצה ספרדית לעונה הקרובה, כך לפי ה"סאן" הבריטי.

* קרלוס ויניסיוס הפך לשחקן ספסל בפולהאם, וכעת לאס פלמאס קרובה להחתים אותו לפי דיווחים בספרד.

* פרדי קאדיולו צפוי להשלים השבוע את מעברו מפנרבחצ'ה לברייטון, שמנסה להגיע לסיכום עם הטורקים על דמי המעבר. השחפים הציעו כ-35 מיליון יורו, אך עשויים לשדרג במעט את ההצעה כדי להנחית את המגן השמאלי.

* דיבוק אוריגי לא בתוכניות של מילאו וקיבל את אישור הקבוצה לעזוב ללא תמורה. הוא מחפש כעת קבוצה חדשה, ייתכן שהיעד הבא של החלוץ הבלגי יהיה בקטאר או סעודיה, כשגם האופציה לעבור לארצות הברית בינואר קיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully