וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה התנצל בפני אוהדי נאפולי: "נמסנו כמו שלג תחת השמש"

המאמן היה בהלם מהקריסה ב-3:0 בוורונה: "המחצית השנייה הייתה בלתי מתקבלת על הדעת, האחריות עליי". דויד נרס יחתום, יהיה עוד רכש?

תקציר ה-1:1 של בולוניה מול אודינזה במחזור הפתיחה באיטליה/ספורט1

אנטוניו קונטה זכה בארבע אליפויות איטליה כמאמן (שלוש עם יובנטוס ואחת עם אינטר) ומעולם לא הפסיד משחק במחזור פתיחה בסרייה A. היו לו חמישה ניצחונות ותיקו אחד, עד שהגיעה התבוסה הצורבת אתמול (ראשון) כמאמן נאפולי - 3:0 בבנטגודי של ורונה. חביצ'ה קברצחליה ספג מכה בראשו וביקש להתחלף עוד לפני ההפסקה, ובמחצית השנייה נאפולי פשוט קרסה.

קונטה התנצל בפני האוהדים שליוו את הקבוצה לוורונה, וכזכור לא ראו שער גם בגביע האיטלקי, בו נאפולי עברה את מודנה מהסרייה B רק בדו-קרב פנדלים, אחרי 0:0 ב-90 דקות. "אני מתנצל בכנות כי המחצית השנייה הייתה בלתי מתקבלת על הדעת", אמר קונטה. "זו הופעה שמראה שעלינו לעבוד קשה בכל המישורים. הגעתי לנאפולי עם התלהבות רבה ותשוקה אדירה. אם אוכל לעזור לנאפולי, אעשה את זה".

המאמן הדגיש: "במחצית הראשונה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, אני לא חושב שוורנה בעטה בכלל לעבר השער. עם זאת, במחצית השנייה אפשרנו להם לכבוש שער מהיר והסתבכנו. לאחר מכן נמסנו כמו שלג תחת השמש. אין לי אלא לבקש סליחה בפני האוהדים הרבים שבאו איתנו. אני המאמן ועליי לקחת את האחריות המלאה".

קונטה עוד מחכה לדעת האם ויקטור אוסימן יעמוד לרשותו העונה, הבלם החדש אלסנדרו בונג'ורנו עוד לא ערך את הבכורה ובינתיים דויד נרס הברזילאי מבנפיקה הגיע לבדיקות רפואיות ואמור גם הוא לחתום. "יכולים להגיע עוד שניים, שלושה או ארבעה שחקנים - כמה שהמועדון ירצה", הבהיר המאמן. "צריך להכיר בבעיות, ולא פשוט לפתור אותן".

אנטוניו קונטה מאמן נאפולי. Emmanuele Ciancaglini, GettyImages
"צריך להכיר בבעיות, ולא פשוט לפתור אותן". אנטוניו קונטה/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

ג'אקומו רספאדורי, שנכנס במקום קברצחליה, התייחס גם הוא לקריסה: "אחרי האירוע השלילי הראשון, פשוט התפרקנו. אנחנו צריכים להשתנות מנטלית ויש לנו את הכוחות לעשות את זה. אי אפשר להגיב בצורה כזו, המחצית השנייה לא יכולה לחזור. אי אפשר ללכת אחורה רק בגלל תאונה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully