וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג "מצפה לקבל הבהרה לגבי מעמדו". מארסקה: "נראה מה יהיה"

בסביבה של שחקן צ'לסי לא מרוצים מכך שהיה מחוץ לסגל במחזור הפתיחה של הפרמיירליג. המאמן רמז: "ג'קסון ופאלמר במצב טוב יותר. זאת החלטה מקצועית"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

כמו בכל חלון העברות שעבר על צ'לסי בשנים האחרונות, גם הקיץ הבלאגן חוגג בסטמפורד ברידג'. עם כמות החתמות מאסיבית במיוחד תחת הבעלים האמריקאי טוד בולי, ומאמן חדש על הקווים בדמותו של אנזו מארסקה, הבלוז פתחו את עונת הפרמיירליג עם הפסד ביתי 2:0 למנצ'סטר סיטי, שלא הוסיף לתחושות הרעות במועדון הלונדוני.

אם לא מספיק הבלאגן בהתנהלות הרכש כשהמאמן האיטלקי לא מרוצה מהעבודה שיש לו סגל גדול מדי של 43 שחקנים, גם התקלות מאחורי הקלעים עברו לקדמת הבמה לאחר שראחים סטרלינג נגרע מסגל הקבוצה למחזור הפתיחה ועורר סערה.

שחקן הכנף שהגיע בקול תרועה רמה לפני קצת יותר משנתיים מסיטי ולא הצליח להטביע את חותמו, נראה בדרך הבטוחה החוצה. במחנה של האנגלי לא אהבו את העובדה שהוא נותר מחוץ לסגל והוציאו הודעה רשמית: "יש לראחים חוזה לשלוש עונות נוספות בצ'לסי. הוא חזר מוקדם יותר מהפגרה כדי לערוך אימונים אישיים, התקדם עם המאמן ופיתח יחסים טובים. הוא מחויב כתמיד. ציפינו שיהיה מעורב במחזור הפתיחה. מצפים לקבל הבהרות לגבי מצבו ומעמדו".

אנצו מארסקה מאמן צ'לסי. רויטרס
רוצה לבצע מהפכה, סטרלינג לא יהיה חלק ממנה? מארסקה/רויטרס

מנגד, מארסקה שידר עסקים כרגיל והמשיך לדבוק בהחלטה שלו גם כשנשאל מדוע סטרלינג מחוץ לסגל: "זה קורה הרבה פעמים שמאמן צריך לקבל החלטות כאלה. לפעמים שחקנים לא אוהבים את זה וזה נורמלי. זאת החלטה מקצועית וטכנית, לא יותר מזה. נראה מה יהיה בימים הקרובים".

האיטלקי הוסיף ורמז: "אני חושב שכרגע אף אחד מהשחקנים לא כשיר ב-100%. ניקולאס ג'קסון טוב יותר, קול פאלמר טוב יותר, פדרו נטו הגיע לפני כמה ימים והוא זקוק לדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully