וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רועד עכשיו? התשובה של הולאנד לשיר המתריס של קוקורייה

לאחר הזכייה ביורו מגן ספרד הקליט שיר והתגרה בכוכב הנורבגי, שהגיב עם שער על הראש שלו בפתיחת הפרמיירליג ואמר: "קוקורייה הוא בחור מוזר, בשנה שעברה הוא ביקש את החולצה שלי. עכשיו הוא שר עליי שירים". צפו בשיר המדובר ובשער של הולאנד

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

בזמן שארלינג הולאנד ישב בבית וצפה ביורו, מארק קוקורייה שיחק במדי נבחרת ספרד וזכה איתה בטורניר שנערך בגרמניה. לאחר הניצחון המפורסם על אנגליה, קוקורייה ניצל את חגיגות הזכייה כדי להקניט את הולאנד וצעק "הולאנד רועד, קוקורייה מגיע". ובכן, החלוץ הנורבגי האימתני לא שכח כל כך מהר את "המחווה" של קוקורייה וענה לו על המגרש וגם מחוץ למגרש.

בדקה ה-18 של המשחק בין מנצ'סטר סיטי לצ'לסי, הולאנד ניער מעליו בקלות את קוקורייה, שהיה אחד המצטיינים של היורו, והעלה את האלופה ל-0:1 במשחק שהסתיים ב-0:2 חלק. בסיום המשחק, נשאל הולאנד על התעלולים של קוקורייה, לאחר שנראה שהוא לעג לו במהלך חגיגות ספרד באליפות אירופה 2024.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי כובש נגד צ'לסי. רויטרס
צוחק מי שצוחק אחרון. הולאנד כובש על הראש של קוקורייה/רויטרס

השיר של קוקורייה על "הרעד של הולאנד" תמיד נראה כאילו יחזור לרדוף אותו, והולאנד היה מוכן להשיב לו מלחמה. "קוקורייה הוא בחור מצחיק. בעונה שעברה הוא ביקש את החולצה שלי, והקיץ הזה הוא שר שיר עליי", הוא אמר לאחר המשחק.

הרשתות החברתיות סערו בתגובה לדבריו של הולאנד ותשובתו הסופית לתגובותיו של קוקורייה על פתיחה קשה לעונת הבית החדשה עבור המגן הקטלאני. אז קוקורייה באמת היה זה שחגג ביורו, אבל כשהם נפגשו זה מול זה, הולאנד הוכיח שהספרדי לא באמת מסוגל עליו.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

השיר המתריס של קוקורייה אחרי הזכייה ביורו

והלגלוג ברשת לא איחר לבוא

שני בפרמיירליג

לסטר סיטי - טוטנהאם (22:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully