וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "לא אתן את המקום שלי בהרכב בחינם לצעירים"

קפטן מכבי תל אביב שחזר ל-11 וכבש מהנקודה הלבנה ב-1:2 על בני סכנין: "לא צריכה להיות היסטריה כשאני לא עולה ב-11". לאזטיץ': "איך נהיה הכי טובים? מכבי היא האלופה", דראפיץ': "לא השלמנו את הסגל". אבו עביד כעס: "קופחנו"

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) לגמר גביע הטוטו אחרי 1:2 על בני סכנין בשלב חצי הגמר, כשבמשחק על התואר היא תתמודד נגד מכבי חיפה בשחזור הגמר מהעונה שעברה. הצהובים נהנו משערים של ערן זהבי ואושר דוידה מול שער מצמק מאוחר של חליחל בתוספת הזמן.

מאמן האלופה, ז'ארקו לאזטיץ', היה מרוצה מהתוצאה והיכולת, ובסיום אמר: "כל הכבוד לשחקנים על ההופעה. היה קשה עם צפיפות כזאת. היו לנו הרבה הזדמנויות. שלטנו במשחק, לפעמים זה אמור להיות טוב יותר, אבל אני מאוד מרוצה. אנחנו צריכים להשתפר בתנועה ללא כדור ולהיות סבלניים יותר. שיחקנו מול קבוצה מאוד מאורגנת, זה מצריך סבלנות. אני שמח על איך שהצלחנו להשיג את השערים וליצור מרווחים בחלק הקדמי. לחצנו אותם טוב. יש לי רושם טוב מהשחקנים על המשחק הזה, ניקח מכאן לא מעט דברים. הפנדל של זהבי? לא ראיתי באופן ברור, אבל זה היה נראה כמו פנדל. מכבי תל אביב זאת האלופה, אנחנו צריכים לנצח כל משחק. נעשה הכל צעד אחר צעד. קודם נתרכז בליגה האירופית. אהיה מרוצה מאוד אם נצליח בכל המסגרות".

על הגמר מול מכבי חיפה ולקראת פלייאוף הליגה האירופית: "שמעתי עליהם הרבה לפני שהגעתי. אנחנו נחשוב על המשחק הזה כשנתקרב אליו, קודם כל נהיה מול באצ'קה טופולה. זה לא פשוט עבורי לשחק מול המועדון אותו אימנתי. זה היה מאוד מרגש. יש שם קבוצה טובה, זה יהיה קשה, אבל עכשיו אני כאן".

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב עם סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. דני מרון
לאזטיץ' מרוצה, דראפיץ' טוען שהם "לא מוכנים"/דני מרון

ערן זהבי התייחס לעלייה לגמר והמקום שלו בהרכב הצהובים: "תמיד אני אוהב לכבוש ולעזור לקבוצה. חושב שעשינו משחק טוב, סכנין הקשו עלינו, אבל אני שמח שהצלחנו לנצח ולעלות לגמר גביע הטוטו. נקווה לנצח גם בגמר ולקחת את התואר הזה. יש הרבה לשפר, אבל זאת תחילת העונה. בטוח שעוד נשתפר ונתקדם, אני רגוע. אנחנו במקום שאנחנו צריכים להיות. יש פה שחקנים צעירים ומוכשרים. אני פה בשביל לכוון אותם, לא לוותר. אני שמח שהם מקבלים את הדקות שלהם ובשבילי זה גם זמן לנוח. יש חילופי דורות במועדון, אני בן 37 ושמח על כל דקה שאני על המגרש. לא צריכה להיות היסטריה מכל רגע שאני לא פותח בהרכב. אני פה בשביל המועדון והשחקנים. אני לא אתן את המקום שלי בהרכב בחינם, אתן הכל כדי לפתוח. הפנדל של דור תורג'מן? לא צריך לנחם אותו. רציתי לומר לו אמירה טובה, הוא בישל אחר כך שער חשוב. מכבי חיפה? שתי הקבוצות עברו קיץ מאוד מאתגר מבחינת להביא שחקנים. בימים נורמלים כנראה היו שחקנים זרים שהיו מגיעים אלינו. אנחנו לא נבכה על זה, שני המועדונים ימשיכו להיאבק. בטוח שאם תהיה הזדמנות יגיעו עוד שחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי מכבי תל אביב. דני מרון
מבקש להוריד היסטריה מהמקום שלו בהרכב. זהבי/דני מרון

סלובודן דראפיץ' סיכם: "זה המשחק האמיתי הראשון והחבר'ה נתנו הכול. יש מקום לשיפור בהנעת הכדור, אבל זה משחק ראשון ומול מכבי תל אביב שנמצאת בכושר ומשחקת בליגה האירופית. כל הכבוד לחבר'ה, חצי גמר זה מכובד ויפה. נשכח את המשחק הזה ונמשיך הלאה. אני לא מדבר על שופטים, כל אחד עושה את ההחלטות שלו. ממה שראיתי לא היה פנדל נגדנו והיה פנדל לנו במחצית הראשונה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל מרוצים מהדרך שעשינו".

על הסגל: "השחקנים שנכנסו הוכיחו שהם יכולים לשחק. יש לנו עוד שני מקומות בקישור שאנחנו רוצים להתחזק, עוד לא השלמנו את הסגל. אין לי ספק שנהיה קבוצה טובה ואטרקטיבית, ונשחק כדורגל יותר טוב ממה שהראינו היום. רוצים להיות קבוצה שכיף לראות אותה, זו המטרה. לא אגיד סתם פלייאוף עליון".

איאד אבו עביד על הפנדל הראשון: "באנו שנינו לכדור, רביבו דחף את הרגל בין הרגליים שלי וניסה לסחוט פנדל. אני חושב שקופחתי, אותו מצב היה במחצית הראשונה והשופט התעלם. אבל זה מאחורינו. הצגנו משחק הקרבה טוב, הפנים לליגה. כולם מנסים לתת לי את כל הכלים כדי להצליח, אני שמח להיות בסכנין ומקווה להחזיר להם. מחכה להתחיל את הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully