וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד עקץ, קובאצ'יץ' התנצל, פפ התבדח: סיטי מאושרת

חלוץ האלופה "זכר לשוער צ'לסי את העצירה מהעונה שעברה", המאמן אמר ש"החדשות הרעות הן שנותרו עוד 65 משחקים", הקרואטי פרגן לאקסית ולרודרי: "החלפתי את השחקן הטוב בעולם"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1
מתאו קובאצ'יץ' שחקן מנצ'סטר סיטי כובש לרשת צ'לסי. רויטרס
קיבל את חולצת ההרכב במקום רודרי ולא אכזב. קובאצ'יץ' כובש/רויטרס

אחרי שליברפול, ארסנל ואפילו מנצ'סטר יונייטד ניצחו במשחק הפתיחה שלהן, הלחץ עבר למנצ'סטר סיטי שההגרלה זימנה לה פתיחת עונה קשה ביותר בסטמפורד ברידג'. אלא שעל הדשא האלופה די טיילה לניצחון מול צ'לי, שלפחות במשחק הזה "הוכיחה" שאין לה מה למכור מול הקבוצה של פפ גווארדיולה, שנהנתה משער מוקדם של ארלינג הולאנד (18) ועוד קינוח של מתאו קובאצ'יץ' (85) שהכפיל ולא חגג מול האקסית. פפ גווארדיולה יכול להיות מרוצה מזה שפירק מוקש לא פשוט וגם ללא אולי השחקן הכי חשוב שלו, רודרי הפצוע. אלא שדווקא המחליף שלו, מתאו קובאצ'יץ' כבש את השער השני ועשה עבודה טובה מאוד במרכז הקישור וסייע רבות לניצחון הזה. הבלוז מנגד בקושי הגיעו למצבים במשחק הבכורה הרשמי המאכזב מאוד של המאמן שלהם אנזו מארסקה.

מתאו קובאצ'יץ' שחקן מנצ'סטר סיטי מתנצל אחרי שער לרשת צ'לסי. רויטרס
כבש והתנצל. קובאצ'יץ'/רויטרס

מתאו קובאצ'יץ', שנכנס בהצלחה לנעליים של רודרי, אמר לאחר המשחק: "חסרים לנו כמה שחקנים גדולים, אבל זה תמיד קשה כשחסרים שחקנים גדולים. הייתה לי הפסקה ארוכה יותר אז יכולתי להתאושש טוב יותר, רציתי להיות מוכן לתחילת העונה".

על היעדרותו של רודרי: "שיחקתי סוג של התפקיד שלו, אבל אנחנו תמיד מתגעגעים לרודרי כי הוא, אם לא השחקן הטוב ביותר, אחד הטובים בעולם". על כך שלא חגג את השער שלו: "אני לא כובש הרבה שערים וכשאתה כובש אתה רוצה לחגוג. אבל יש לי כבוד ענק לצ'לסי, ביליתי כאן חמש שנים".

ארלינג הולאנד עקץ את שוער צ'לסי כשאמר: "ידעתי בדיוק מה לעשות, אני חושב שזה היה שער ממש טוב. אני זוכר שבשנה שעברה הוא עצר אותי בעצירה ממש טובה, זה הציק לי הרבה זמן, אז כן, זה היה שער מושלם".

פפ גווארדיולה שמר על פאסון בסיום: "לא ציפיתי לזה. אנחנו רחוקים מהשיא שלנו אז שלוש נקודות זה החדשות הטובות. החדשות הרעות הן שיש לנו עוד 65 משחקים לפנינו". פפ פרגן לשחקניום שלו כשאמר: "זה מה שמגדיר את הקבוצות האלה ואף אחד לא מדבר על זה. במשך תקופה ארוכה לא יכולנו לנצח בסטמפורד ברידג'. זה צעד גדול."

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גאה בשחקנים שלו. פפ/רויטרס

שני בפרמיירליג

לסטר סיטי - טוטנהאם (22:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully