וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במכבי ת"א אמרו לי: משאילים לקבוצות שיש לנו תועלת מהן"

מיקי ביתן, מבעלי עירוני טבריה, פירט ב-103FM לגבי סאגת רוי נאווי: "היועץ המשפטי אמר, 'אם לא נדבר על אג'נדות, השחקן לא יעבור". יש להם בעיה איתנו". תגובת עו"ד מאירי: לא נרמז דבר כזה

תקציר גביע הטוטו: עירוני טבריה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

מיקי ביתן, אחד מבעלי עירוני טבריה, שוחח הערב (ראשון) עם פאנל תכנית הספורט ב־103fm על רקע הסאגה מול מכבי תל אביב לגבי רוי נאווי. כפי שנודע מוקדם יותר היום, הצפוניים טענו שהאלופה התנתה את השאלתו של הקשר אליהם בכך שהם יתמכו בה בהצבעות בהתאחדות לכדורגל.

"זו הפעם שנייה שזה קורה לנו עם מכבי תל אביב", אמר ביתן. "זה היה בשנה שעברה עם אסף הרשקו - שחקן צעיר שלהם בוחר להיות מושאל לטבריה, אפילו מגיע, בוחר דירה לגור בה ואז אומרים לי מהצוות המקצועי שלי, 'למכבי תל אביב יש בעיה עם טבריה'".

לדבריו, "לי אין שום בעיה עם מכבי תל אביב, אני לא מכיר אותם גם, אז אני הגעתי לשיחה עם מורן מאירי (הערת עורך: היועץ המשפטי של מכבי ת"א וסגן יו"ר ההתאחדות) שהתחיל להגיד 'אם לא תפגוש אותי, אם לא נדבר על האג'נדות שלנו, השחקן לא יעבור. לא משאיל לך. אנחנו משאילים רק לקבוצות שיש לנו תועלת מהן'. הוא מתכוון פוליטית".

עו"ד מורן מאירי, סגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ניב אהרונסון
עו"ד מורן מאירי/ניב אהרונסון

"שבוע שעבר, במשך שבוע הסוכן של רוי נאווי ניהל מו"מ מול הצוות שלי. ביום שישי השחקן הגיע לחתום על ההצעה שלנו ואמר 'יום ראשון מכבי תשאיל אותי אליכם', אחרי שסוכמו דברים", הוסיף הבעלים של עירוני טבריה. "אני שואל 'השחקן ישחק היום?', אומרים לי 'רגע, בן (מנספורד, המנכ"ל) ממכבי רוצה לדבר איתך'. הוא יצר קשר והעלה שוב לשיחת ועידה את אותו מורן, ששוב התחיל להרצות על אג'נדות מסוימות'", ציין.

תגובת עו"ד מורן מאירי: שוחחנו, קבענו להיפגש, לא נרמז על שום דבר בקשר לתמיכה באג'נדה של מכבי תל אביב בהתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully