וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: לסטר צפויה לספוג עונש הפחתת נקודות

העולה החדשה לפרמיירליג נמצאת תחת חקירה על הפרת תקנות ההוצאות הכספיות, כשלפי דיווחים היא תיענש בדומה לאברטון בשתי הפחתות שונות

מחוץ לקווים, 18.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

לסטר חזרה לפרמיירליג אחרי עונה אחת בלבד של היעדרות בה שיחקה בצ'מפיונשיפ, ומחר (שני, 22:00, ספורט2) היא תעמוד למבחן ראשון במחזור הפתיחה במשחק ביתי קשה נגד טוטנהאם. השועלים ביצעו רכש דל יחסית והם מועמדים בכירים לשוב בחזרה לליגת המשנה באנגליה, אבל גם כאב ראש רציני שמלווה אותם עוד מהעונה שעברה עשוי להיות זה שיחרוץ את גורלם כבר בחודשים הקרובים.

באנגליה מדווחים שהחקירות נגד הקבוצה בגין הפרת תקנות ההוצאות הכספיות בין השנים 2020 ל-2023 בדרך להסתיים והמסקנה הברורה שעומדת להגיע היא ענישה משמעותית נגד העולה החדשה לפרמיירליג. ההאשמות נגד לסטר התחייסו להפסדים כספיים בסך 215.3 מיליון ליש"ט בשנים הללו, הרבה מעבר למגלה המאפשרת הפסד של 105 מיליון ליש"ט.

כבר בעונה שעברה החלה החקירה נגד המועדון, והדיווח החדש טוען שהפרמיירליג עשויה להמליץ על ענישה כפולה, בדומה למה שהיה לאברטון בעונה שעברה, עם הפחתת נקודות בצורה נפרדת - בתחילת העונה ובמהלך העונה לאחר תום כל התהליכים המשפטיים.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי חוגג שער, מעליו הארי ווינקס, קונור קודי. Alex Livesey, GettyImages
חגיגות העלייה לפרמיירליג יסתיימו בהורדת נקודות כואבת? לסטר/GettyImages, Alex Livesey

החקירה נגד לסטר מתרחשת במקביל לחקירה הגדולה נגד מנצ'סטר סיטי שעלולה לספוג עונש כבד בצורה משמעותית יותר, בעוד צ'לסי גם נמצאת תחת חקירה מתמשכת על עניינים פיננסיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully