וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הסניקרס הספרדי HOFF מתרחב

המותג מתרחב עם פתיחת חנות חדשה בקניון "עיר ימים" נתניה. החנות החדשה מעוצבת בסטנדרט הבינלאומי של המותג ומשתרעת על כ-50 מ"ר בקומת הכניסה של הקניון

HOFF - עיר ימים. יחצ,
HOFF - עיר ימים/יחצ

קבוצת סיטי טיים היבואנית והמשווקת הרשמית של המותגים המובילים: תכשיטי PANDORA, מותג האופנה האיטלקיFURLA , מותג האופנה והאביזרים PARFOIS ומותג הסניקרס הספרדי HOFF מתרחבת עם סניף שלישי לHOFF- בקניון "עיר ימים" נתניה בהשקעה של כמיליון שקל.

מותג הסניקרס הספרדי HOFF מתרחב עם פתיחת חנות חדשה בקניון "עיר ימים" נתניה. החנות החדשה מעוצבת בסטנדרט הבינלאומי של המותג ומשתרעת על כ-50 מ"ר בקומת הכניסה של הקניון. מגמת ההתרחבות תמשיך גם בשנת 2025 עם הרחבת הפעילות הסיטונאית של הקבוצה.

יוני קצן, מנהל פיתוח עסקי קבוצת סיטי טיים: "קבוצת סיטי טיים מתרגשת להמשיך לגדול ולהתרחב.
קבוצת סיטי טיים תמשיך לפעול במטרה להרחבת הרשת תוך שימת דגש על שירות וחווית קניה אידיאלית. אנו מזמינים את הציבור להגיע לחנויות המעוצבות והייחודיות של המותג בתל אביב, בחיפה ועכשיו גם בנתניה, או להקליק באתר הסחר וליהנות מנעליים באיכות לא מתפשרת, בעיצובים ייחודיים".

  • רשת חנויות פנדורה: מותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה, תכשיטים המאפשרים לכל אחת לעצב לעצמה את התכשיט לפי הסטייל האישי שלה ובהתאם לתקציב שלה. למותג מגוון צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות אלגנטיות במגוון מתכות.
  • רשת חנויות פורלה: מותג התיקים האיטלקי שנוסד בבולוניה בשנת 1927. למותג מגוון תיקים, ארנקים, נעליים ואקססוריז בעיצוב איטלקי מעור איכותי.
  • רשת חנויות אקססוריז ואופנה פרפואה: רשת האופנה והאקססוריז המובילה בעולם פרפואה, מציעה ללקוחותיה אביזרי אופנה ייחודים וטרנדיים במחירים נגישים. המותג מציע תיקים וארנקים, שעונים, נעליים, בגדים, תכשיטים, אביזרי שיער, כובעים וצעיפים ופריטי אופנה מתחלפים, כאשר מדי שבוע מושקת קולקציה חדשה בחנויות המותג בארץ וברחבי העולם.
  • רשת חנויות COOK&BAKE - רשת מולטי ברנד לכלי בישול ואפייה המוכרת במגוון מותגים בינלאומיים ואת מותג הבית ROSO.
  • עוד באותו נושא:
  • סניקרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully