וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס ומוטה החלו עם 0:3 על קומו, 0:4 לאטאלנטה בלצ'ה

אמבנגולה, וואה וקמביאסו הבקיעו לגברת הזקנה מול העולה החדשה, הכחולים מברגמו נהנו מצמדים של המצטרפים החדשים רטגי וברשאניני בניצחון המוחץ

תקציר: יובנטוס - קומו 0:3/ספורט1

מחזור הפתיחה של הסרייה A הסתיים הערב (שני) עם ה-0:3 של יובנטוס ומאמנה החדש טיאגו מוטה על העולה החדשה והצנועה קומו. עוד קודם לכן, אטאלנטה התאוששה מההפסד לריאל מדריד בסופרקאפ האירופי עם 0:4 בחוץ על לצ'ה.

יובנטוס - קומו 0:3

אחרי עוד עונה לא פשוטה, לפחות את עונת 2024/25 החלה הגברת הזקנה עם ניצחון משכנע ועידן המאמן החדש טיאגו מוטה יצא לדרך ברגל ימין. מעבר למוטה שהגיע מבולוניה, יובנטוס רכשה את דוגלאס לואיז ולצדו נחתו גם קפרן תוראם, חואן קבאל ובין הקורות עמד השוער החדש מיקלה די גרגוריו. לא כולם ישר עלו ב-11, אבל יובנטוס נראתה מצוין ולא התקשתה מול הקבוצה ששבה לליגה הבכירה אחרי 21 שנה, מאומנת על ידי ססק פברגאס ועדיין ללא הבלם הפצוע רפאל וראן. קומו נכנעה לשערים של סמואל אמבנגולה (23), טים וואה (45+1) ואנדראה קמביאסו (90+1) כדי לנצח את קומו, שלא הדהימה את יובנטוס בליגה הבכירה כבר עשרות שנים וגם עשרות משחקים -22 ליתר דיוק.

סמואל אמבנגולה, שחקן יובנטוס. GettyImages
שער ובישול במחזור הפתיחה. אמבנגולה/GettyImages

צפו בתקציר הניצחון המוחץ של אטאלנטה בלצ'ה

תקציר: לצ'ה - אטאלנטה 4:0/ספורט1

לצ'ה - אטאלנטה 4:0

הקבוצה התוססת של ג'אן פיירו גאספריני רוצה לסיים עונה נוספת בטופ 4, ולשם כך היא צירפה במהלך הקיץ שחקנים בשווי 71 מיליון יורו - בראשם שארל דה קטלארה שהיה מושאל אצלה בעונה שעברה ומתאו רטגי. אחרי ההפסד לריאל מדריד בסופרקאפ האירופאי בוורשה, הכחולים מברגמו התאוששו היטב עם רביעייה קלילה בלצ'ה, כאשר את ההצגה מובילים רטגי ומרקו ברשאניני, שרק לפני מספר ימים הצטרף מפרוזינונה וערך היום הופעת בכורה בקבוצה. ברשאניני היה הראשון למצוא את הרשת בדקה ה-35, השתלט על כדור חוזר שרטגי נגח ונהדף, והחלוץ כעבור 10 דקות קבע 0:2 לאטאלנטה במחצית. השניים האלה היו גם הכובשים במחצית השנייה - רטגי השלים צמד מפנדל בדקה ה-57 וברשאניני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-66 באחד על אחד קליל. 0:4 מוחץ לאטאלנטה בסיום.

מרקו ברשאניני, שחקן אטאלנטה. GettyImages
בכורה חלומית. ברשאניני/GettyImages

המחזור השני ייצא לדרך ביום שבת ב-19:30 עם שני משחקים: מילאן תתארח אצל פארמה, בעוד אודינזה תארח את לאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully