וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה, ואן אובריים ויחזקאל מחוץ לסגל מכבי ת"א נגד סכנין

18.8.2024 / 13:12

לאזטיץ' מתכנן רוטציה רחבה בחצי גמר גביע הטוטו הערב והעניק מנוחה לשלושה שפתחו גם ביום חמישי האחרון נגד פוניבז'. במועדון החליטו להתחשב בשחקנים, שיחזרו ארצה אחרי המשחק בהונגריה ביום חמישי ולא יישארו באירופה שבוע נוסף

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פוניבז' במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

ז'ארקו לאזטיץ' יאפשר מנוחה מלאה לשלושה שחקנים הערב (ראשון, 20:00) בחצי גמר גביע הטוטו, כאשר מכבי תל אביב תארח באצטדיון בלומפילד בני סכנין. הסרבי החליט לא להזמין למשחק את יוריס ואן אובריים, שגיב יחזקאל ואופיר דוידזאדה.

השלושה פתחו ביום חמישי מול פוניבז' ולאזטיץ' מצא לנכון שהם לא יתלבשו הערב. גם השחקנים המועמדים לעזיבה יונתן כהן, מתן חוזז, נדב נידם, רוי נאווי ושחר רוזן לא יהיו בסגל. לאזטיץ' מתכנן רוטציה רחבה מאוד הערב ואולי אפילו יפתח עם 10 או 11 אחרים מאלה שפתחו ביום חמישי, כשייתכן שהשוער רועי משפתי יהיה היחיד שיעמוד בשער.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

יוריס ואן אובריים מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא יתלבש בחצי גמר הטוטו. ואן אובריים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תמריא כבר מחרתיים לפנות ערב להונגריה למשחק הראשון מול באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית. המשחק ייערך גם השבוע באצטדיון האלאדש בהונגריה שאירח את המשחק של מכבי תל אביב מול פוניבז'. הגם שהיא לא תשחק כאן במחזור הפתיחה של ליגת העל בשבוע הבא, החליטו במכבי תל אביב להתחשב בשחקנים ולחזור לארץ למחרת המשחק בחמישי ולהתכונן כאן למשחק הגומלין בסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully