וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: נבחרת ישראל מזנקת היום לטור דה ל'אווניר

זו ההופעה השנייה ברציפות של הנבחרת הישראלית - בטור הנבחרות הגדול בעולם. אחד המועמדים הבולטים לניצחון בטור כולו - ג'ו בלקמור הבריטי "מישראל פרמייר טק"

מרי פיינגזיכט, הכשרון הצעיר הבולט בנבחרת , ואחת התקוות הגדולות ביותר שלנו לעשות בשנה שנתיים הבאות את הצעד הבא ולהתקדם לקבוצה הבוגרת. נועה ארנון,
מרי פיינגזיכט, הכשרון הצעיר הבולט בנבחרת , ואחת התקוות הגדולות ביותר שלנו לעשות בשנה שנתיים הבאות את הצעד הבא ולהתקדם לקבוצה הבוגרת/נועה ארנון

בעוד עיני אוהדי האופניים בישראל ובעולם נשואות "לוואלטה אספניה" ולמשימתה של "ישראל פרמייר טק" להשיג ניצחון ראשון העונה במרוצי הגראנד טור - יוצא לדרך היום בצרפת מרוץ הנבחרות הצעירות החשוב ביותר בעולם - "הטור דה ל'אווניר" עם פוטנציאל לגנוב חלק קטן מההצגה הגדולה.

הסיבה היא הנוכחות המאד בולטת של הכישרונות הצעירים הישראלים והבין לאומיים של קבוצת הפיתוח הצעירה "ישראל סייקלינג אקדמי" במרוץ שכבר זכה לכינוי "הטור דה פראנס" של רוכבים מתחת לגיל 23: במרוץ תופיע בפעם השנייה ברציפות נבחרת ישראל שרוב רובה מגיע משורות "האקדמי", וכן ארבעה מהכישרונות הבין לאומיים הבולטים ביותר שלה ובראשם הבריטי ג'ו בלקמור שהתחלת העונה המדהימה שלו שכללה זכיות בטור רואנדה וטאיוואן זיכתה אותו בקידום מהיר לקבוצה הבכירה.

בלקמור - רק בן 21 - יוביל את נבחרת בריטניה בטור דה ל'אווניר ונחשב לאחד המועמדים הבולטים לנצח את הטור כולו. והוא לא היחיד. פאו מארטי, הספרדי בן ה 19 צפוי להיות אחד משני הרוכבים המובילים של נבחרת ספרד לאחר שסיים על הפודיום בג'ירו דה איטליה לרוכבים צעירים עם "אקדמי" כאשר שני חבריו דניאל לימה (פורטוגל) ומוריץ קרצ'ני (גרמניה) יככבו בנבחרותיהם.

הופעתה השנייה ברציפות של נבחרת ישראל על הבמה החשובה ביותר לצעירים היא אחת העדויות הבולטות ביותר להתקדמות העקבית של דור הרוכבים הישראלים הבא, הופעת הבכורה של הנבחרת בעונה שעברה היתה אחת ההפתעות הגדולות של הטור עם 4 תוצאות טופ 10 כאשר שניים מהרוכבים בנבחרת - נדב רייסברג ועודד קוגוט חתמו מאז על חוזים מקצוענים בקבוצת "ישראל פרמייר טק".

הפעם מגיעה הנבחרת הישראלית עם הרכב צעיר אף יותר ומנוסה פחות אבל עדיין עם שפע אמביציות "להיות חלק מהמשחק, לא להתחבא, ולא לרכוב רק כדי לשרוד" כפי שהגדיר זאת, הספור דירקטור הישראלי להב דווידזון , שרק לפני שנה רכב בשורות נבחרת ישראל "ואקדמי".

אתגר לא קל

זה יהיה אתגר לא פשוט בהתחשב בעובדה ששניים מרוכבי הנבחרת, מטר פרץ (18) וגיא טהר (19) הצטרפו לשורות "האקדמי" רק העונה, וגם עבור רועי שיימן ויונתן אורי מדובר בהתנסות ראשונה במרוץ כה תובעני וקשה. מנגד, עבור אביב בנטל ואמרי פיינגזיכט זו תהיה כבר טבילת אש שניה ב "טור דה ל'אווניר" והציפיה מהם היא שינסו להשיג תוצאה אישית איכותית - לפחות בשניים מהשלבים הנראים כהזדמנות לבריחה.

אביעד ישראל שמנהל את הפרויקט הישראלי של "אקדמי" ויוביל את הצוות המקצועי של הנבחרת במרוץ: "הנוכחות של נבחרת ישראל במרוץ הזה הוא חלק משמעותי מתהליך ההתקדמות של הענף. נכון שאנחנו באים עם הרכב פחות מנוסה אבל אני רוצה לראות אותם אגרסיביים במהלך המרוץ ומפיקים מבית הספר המדהים הזה את המקסימום. במקביל אנחנו חותרים לבנות ולפתח צוות מקצועי ולוגיסטי ישראלי בהרכב מלא ואנחנו כבר בדרך לשם עם להב כספורט דירקטור ואנשי צוות נוספים."

המרוץ ייפתח היום עם פרולוג קצר של 7 ק"מ מעט צפונית לשטרסבורג שבצרפת וימשיך לעבר האלפים עם 6 שלבים עמוסי עליות (שלושה משלבי הטור יסתיימו בעליות). המירוץ יסתיים באיטליה בשבת ה-24 באוגוסט.

הרכב נבחרת ישראל

  • אמרי פיינגזיכט (21)
  • אביב בנטל ((21)
  • מטר פרץ (18)
  • גיא טהר (19)
  • יונתן אורי (20)
  • רועי שיימן (23)
  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully