וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פחדנו מהנורא מכל": חדשות טובות מכיוונו של אנג'ל גומס

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 14:32

קשר ליל נפגע בצורה קשה בראשו וטופל כחצי שעה על כר הדשא, נשיא המועדון הרגיע: "הוא כבר ביקש לקחת חלק במשחק בשבת". האנגלי אף שוחרר מבית החולים לביתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

בשורות טובות מכיוונו של אנג'ל גומס, קשר ליל שאמש (שבת) עלה לכדור גובה, נפגע בראשו, נחת בצורה רעה מאוד על כר הדשא ואיבד הכרה. המשחק נעצר לכחצי שעה, בזמן הזה האנגלי טופל על כר הדשא ובסופו של דבר פונה לבית החולים כשהוא בהכרה.

בלעדיו ניצחה ליל 0:2 את ריימס, כשהשערים במשחק הוקדשו לו ואף אמאדו קונה שפגע בו בלי כוונה והורחק בכרטיס אדום, תועד מתפלל למענו. גם אחרי ההתמודדות, שחקני שתי הקבוצות עמדו יחד והניפו את החולצה של גומס.

אנג'ל גומס שחקן ליל מפונה מהמגרש. FRANCOIS NASCIMBENI/AFP, GettyImages
רק שיהיה בריא. גומס/GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI/AFP

"החדשות בנוגע לאנג'ל טובות מאוד", הצהיר הנשיא אוליבייה לטאנג, "חששנו מאוד, פחדנו מהנורא מכל כי החדשות היו מאוד לא טובות בהתחלה. הוא עזב את האצטדיון בהכרה ובמצב הרבה יותר טוב, כבר הצליח להבין את המתרחש, לדבר ואפילו הזיז את הידיים והרגלים. הבדיקות האחרונות שעבר בבית החולים היו טובות מאוד", הוסיף.

עוד אמר נשיא ליל: "אני יכול לבשר שאנג'ל בסדר והוא כבר ביקש לקחת חלק במשחק הבא נגד אנז'ה בשבת. אני מאוד שמח שיש לסיפור הזה סוף טוב".

שעות ספורות לאחר מכן, גומס שוחרר מבית החולים ושב לביתו לתקופת התאוששות. באינסטגרם שלו כתב גומס: "אני רוצה לעדכן שאני בסדר, חזרתי הביתה. עברתי בדיקות ואני מרגיש טוב, רוצה להודות לכל המועדון והצוותים הרפואיים שדאגו לי. זו הייתה התנגשות מטורפת, אבל זה דבר שיכול לקרות בכדורגל והכי חשוב זה שאני בסדר. אני גם רוצה להודות לכל האוהדים, של שתי הקבוצות".

  • עוד באותו נושא:
  • ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully