וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה תתקבל בקרוב: הסאגה שמטרידה את ברצלונה

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 11:40

פליק טען שגונדואן צפוי להישאר, אך בספרד מדווחים שברצלונה מנסה להראות לו את הדרך החוצה כדי לחסוך כסף ומוכנה לשחררו בחינם. ומי המועמדות לצרפו?

תקציר: ברצלונה - מונאקו 3:0 (גביע גאמפר)/ספורט1

ברצלונה פתחה אמש (שבת) היטב את עונת 2024/25, עם 1:2 על ולנסיה במסטייאה, אולם בבוקר שאחרי הניצחון חלק נרחב מהעיסוק במועדון ובכלי התקשורת המסקרים אותו הוא דווקא סביב שחקן שלא נכלל אמש בסגל - אילקאי גונדואן. אתמול בלילה נפוצו שמועות שהקשר הגרמני נשאר בחוץ מסיבות מקצועיות, ונמצא בדרכו החוצה מהקבוצה. במועדון הבהירו כי הקשר סובל מפציעה שספג בגביע גאמפר, והאנזי פליק אף הוסיף והבהיר: "דיברתי איתו, אני מעריך אותו מאוד. יש לי תחושה שיישאר".

למרות הדברים הללו, ב"מארקה" טוענים שברצלונה מוכנה להיפרד מגונדואן, ממגוון סיבות - העיקרית שבהן כלכלית. הגרמני שהגיע בחינם בקיץ שעבר מרוויח שכר גדול (כ-15 מיליון יורו), בניסיון לשכנע אותו להעדיף את הקטלאנים על פני הצעות אחרות שהיו לו. אם הסכום הזה ישתחרר, ברצלונה תוכל לרשום סוף סוף את דני אולמו, ואולי להצליח להשלים גם את עסקת ניקו וויליאמס.

גם גונדואן עצמו ככל הנראה מבין שמקומו ברוטציה של פליק מעורער לאחר הגעת אולמו. פדרי אמור לקבל דקות משחק רבות במרכז המגרש וכמוהו גם גאבי, ברגע שיחזור מהפציעה, כשברצלונה רוצה לקדם גם את פרמין לופס העונה. בסביבתו של גונדואן מדגישים כי "שום דבר לא השתנה והוא רוצה לכבד את חוזהו", אך הדלת של ברצלונה פתוחה ולא מן הנמנע כי יעזוב עד סגירת החלון בעוד 12 יום. לפי "ספורט", הקטלאנים אפילו יהיו מוכנים לשחררו בחינם, כל עוד קבוצתו הבאה תשלם את מלוא משכורתו.

קפטן נבחרת גרמניה אילקאי גונדואן. Alexander Hassenstein, GettyImages
ימיו בברצלונה ספורים? גונדואן/GettyImages, Alexander Hassenstein

בטורקיה נטען כי פנרבחצ'ה וגלאטסראיי לוטשות עיניים לכיוונו של גונדואן, כשגם הצעות מסעודיה צפויות בימים הקרובים. לפי דיווחים, גם האקסית בורוסיה דורטמונד מביעה עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully