וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו שחר: "אנחנו משתפרים, בטוח שתראו את זה. מאמינים בצוות"

18.8.2024 / 10:00

מכבי תל אביב תשחק בארץ לראשונה אחרי חודש כאשר תארח את בני סכנין בחצי גמר גביע הטוטו. הקשר שחזר מהאולימפיאדה סיפר על הרושם הראשוני מלאזטיץ' ("יודעים מה הוא דורש"), ההזדמנות להוכיח את עצמו ("התחרות לא רק על ההרכב") וחשש הזרים להגיע לישראל

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פוניבז' במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

למעלה מחודש עבר מאז הפעם האחרונה שמכבי תל אביב שיחקה בארץ. זה היה ב-15 ביולי, אז גברה באצטדיון בלומפילד 0:2 על מכבי פתח תקוה והעפילה לחצי גמר גביע הטוטו. הערב (ראשון, 20:00) היא תפגוש שוב את אוהדיה אחרי שבועות ארוכים של משחקים בחו"ל, כאשר תארח את בני סכנין במטרה לנצח ולהעפיל לגמר המפעל, שם כבר ממתינה למנצחת מכבי חיפה.

כידוע, שחקני מכבי תל אביב היו במשך שבוע וחצי בחו"ל בשל הקושי לצאת ולחזור לארץ בימים ורק ביום שישי חזרו ארצה אחרי כעשרה ימים בליטא ובהונגריה. הקשר עידו שחר התייחס לכך, כמו גם לעובדה שבמשחקי "הבית" שלהם באירופה יש עשרות בודדות של אוהדים: "לא היה פשוט, אבל אנחנו מבינים את המצב ואת הסיטואציה ובסופו של דבר זו העבודה שלנו. הייתה לנו מטרה להעפיל לפלייאוף והעפלנו. יש חיילים בעזה ובצפון, אז קצת פרפורציות - זו העבודה שלנו ואנחנו עושים אותה עם חיוך גם אם יש קצת קושי. מאוד התגעגענו לקהל ולבלומפילד. תמיכת הקהל חסרה לנו מאוד ואנחנו מקווים שיבואו כמה שיותר לתמוך בנו כדי שנעלה לגמר".

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

עידו שחר מכבי תל אביב. אריאל שלום
משחקו הראשון העונה בישראל. עידו שחר/אריאל שלום

שחר, כידוע, היה אחד מחמשת שחקני מכבי תל אביב שהיו עם הנבחרת האולימפית בפריז ומכאן שהוא פספס את ההכנות לעונה ואת המשחקים הראשונים במוקדמות ליגת האלופות נגד סטיאווה בוקרשט, כמו גם את המשחק היחיד ששיחקה הקבוצה בארץ נגד מכבי פתח תקוה. כאשר נשאל מהי התרשמותו מהצוות המקצועי החדש בראשות לאזטיץ', אמר: "היינו בקשר עם שחקנים והתעדכנו כל הזמן, ידענו למה אנחנו באים והכנו את עצמנו מנטלית. המאמן והצוות דאגו לנו לכניסה מהירה לעניינים, ראינו בווידאו בדיוק מה הוא והצוות דורשים ומה השיטה. נכנסנו מהר מאוד לעניינים ואנחנו שמחים על כך".

ההזדמנות שהוא צפוי לקבל בהרכב מול סכנין כדי להוכיח את עצמו ולהראות את עצמו למאמן: "אנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות ונעשה הכל כדי להעפיל לגמר. במכבי תל אביב תמיד יש תחרות ולא רק על ההרכב, אלא על מקום בסגל. כל אחד ישמח לשחק ויעשה הכל כדי להוכיח למאמן שהוא ראוי לכך".

אם הוא חווה ירידת מתח אחרי שהשתתף במשחקים האולימפיים: "האולימפיאדה זו הייתה חוויה מטורפת של פעם בחיים, אבל זה מאחורינו. אנחנו מקצוענים ויש לנו עכשיו מטרות ולוח משחקים מאוד צפוף. אנחנו נחושים לנצח בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוסקר גלוך, עידו שחר שחקני הנבחרת האולימפית של ישראל חוגגים. GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP, GettyImages
"זו הייתה חוויה מטורפת של פעם בחיים, אבל זה מאחורינו". שחר בפריז/GettyImages, GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP

על הפער בין היכולת שמציגה מכבי תל אביב עד כה במשחקי המוקדמות באירופה לבין הפוטנציאל: "זו רק תחילת העונה והצטרפו שחקנים ממש בתקופה האחרונה. אנחנו עוד בונים את היכולת שלנו ואנחנו נשתפר ממשחק למשחק, אני בטוח שאתם תראו את זה. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ובצוות, יש כאן חדר הלבשה מצוין שממשיך מהשנה שעברה".

אם הזרים בסגל חששו לחזור לארץ בסוף השבוע: "כולנו מנסים לעזור להם, אני בטוח שגם המועדון עושה את זה בצורה הכי טובה שיש. מה שאנחנו חווים זה לא מה שהם חווים או שומעים, אבל אני בטוח ויודע שהם מרגישים פה אחרת ושזה לא מה שהם חשבו לפני זה. כל מי שיהיה פה יהנה וירגיש בטוח ב-100 אחוז, אנחנו גם נעזור לו כדי שזה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully