וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה סוערת אחרי הבלגן הגדול, מוריניו מתוסכל מפנרחבצ'ה

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 8:20

הנשיא עלי קוץ' נדחף על כר הדשא על ידי אדם שלכאורה היה מעורב בניסיון רצח בעבר, המאמן: "אנחנו לא יודעים לגמור משחקים"

באייר לברקוזן זוכה בסופרקאפ הגרמני אחרי 2:2 מול שטוטגרט ו-2:4 בפנדלים/ספורט1

בלגן גדול נרשם אמש (שבת) בליגה הטורקית, כשפנרבחצ'ה וגזטפה נפרדו ב-2:2 סוער במיוחד. במהלך המחצית השנייה ניסה נשיא פנר עלי קוץ' ללכת על כר הדשא במטרה להגיע ליציע החוץ של אוהדי קבוצתו, אך חטף אינספור חפצים מכיוון יציע אוהדי גזטפה. אם זה לא מספיק, הוא נדחף על אוהד שפרץ לדשא ומעד. השופט עצר את המשחק, הרוחות נרגעו ורק לאחר מכן ההתמודדות נמשכה.

מיותר לציין שפנר לא נרגעה. "הגשנו תלונה במשטרה", אמרו שם הבוקר, וטענו כי האוהד הדוחף הוא איש צוות של גזטפה. לפי התקשורת הטורקית מדובר בפטיח אוזקן, שנעצר בשנה שעברה על מעורבותו בניסיון רצח. "עלי נדחף על ידי טרוריסט כדורגל בלי סיבה, שנשאר באצטדיון לאחר המקרה ורק בזכות אחד העיתונאים, עוכב על ידי המשטרה". עוד טענו בקבוצת הפאר כי על אוהדיהם רוסס גז פלפל ביציעים.

והיה גם משחק, ובו פנר שהובילה 0:2 עם תום המחצית הראשונה שוב אכזבה - בהמשך ישיר להדחה ממוקדמות ליגת האלופות. "אין צירופי מקרים בכדורגל", אמר ז'וזה מוריניו, שספג את השוויון בדקה ה-90+5. "זו הפעם השלישית שזה קורה לנו, כי אנחנו לא יודעים להרוג משחקים. אם צריך, השחקנים צריכים לשכב על הדשא. אם צריך, הם צריכים לבזבז זמן, לזייף פציעה, כמו יתר הקבוצות. אני לא קוסם, פשוט יש לי ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully