וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ה-VAR לא עזר: הכרטיס האדום ההזוי שספג תאי בריבו

הישראלי נענש בכרטיס צהוב על עבירה שלא הייתה, מיד לאחר מכן על אירוע דומה הורחק באדום ביזארי וגם התערבות שופטי המסך לא עזרה לו. צפו ותשפטו בעצמכם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

תאי בריבו חגג רק לפני ארבעה ימים צמד משחק שני ברציפות והעלה את מאזנו ל-11 שערים ב-11 המשחקים האחרונים בכל המסגרות בפילדלפיה יוניון. הלילה (בין שבת לראשון) החלוץ שוב עלה לכותרות, אבל דווקא לא בגלל שער שהבקיע - אלא כי המומנטום האדיר בו הוא נמצא נקטע עם הרחקה ביזארית.

בריבו עלה בהרכב פילדלפיה יוניון ברבע גמר גביע הליגות מול מזאטלן המקסיקנית וקיווה למצוא את הרשת משחק נוסף, בוודאי אחרי שהגדירו אותו באתר ה-MLS בתור "החלוץ בכושר הכי טוב בליגה", אבל לצערו כאמור הורחק בכרטיס אדום באירוע מעורר מחלוקת בדקה ה-45.

העבירות שביצע בריבו. תשפטו בעצמכם

בריבו ספג את הכרטיס הצהוב הראשון בדקה ה-40 על דחיפה ברחבה במאבק על מיקום בכדור קרן - אם כי בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שנענש בחומרה על מגע קל שספק אם כלל היה. מיד לאחר מכן, בכדור קרן נוסף, במאבק נוסף בניסיון להשתחרר מהשמירה השתמש בריבו בידיים - בלם היריבה ששמר על הישראלי צנח אל כר הדשא בטענה שנפגע והשופט מיהר לשלוף כרטיס אדום לחלוץ על מגע קל בלבד.

שופטי המסך בחנו את האירוע במשך מספר דקות ובסופו של דבר החליטו שנעשה עוול לבריבו, שכאמור לכל היותר ביצע עבירה קלה. לכן, השופט נקרא למסך וביטל את הכרטיס האדום. אז מדוע הישראלי מצא את עצמו בחוץ? כי הכרטיס האדום התחלף בכרטיס צהוב, שהיה השני של בריבו במשחק - משמע שהכרטיס האדום בוטל, במקומו נשלף לעברו כרטיס צהוב שני במשחק והאדום יצא מיד אחר כך בפעם השנייה. אפילו השדרים המקסיקנים הופתעו ואמרו: "בריבו לא עשה כלום, לא הייתה אגרסיביות מצדו".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

האדום הישיר מתבטל, צהוב שני נשלף ובריבו שוב סופג אדום

בריבו יוכל להתנחם בכך שספג כרטיס צהוב שני ואדום ולא כרטיס אדום ישיר, כך שייעדר ממשחק אחד. למרות הכרטיס האדום שספג, פילדלפיה עלתה ליתרון שתי דקות לאחר מכן, בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל ספגה את השוויון במחצית השנייה. המשחק הוכרע בדו קרב פנדלים, בסופו ניצחה פילדלפיה 3:4 ועלתה לחצי הגמר, שם תתמודד עם קולומבוס קרו.

חצי הגמר מול קולומבוס ייערך כבר בעוד ארבעה ימים ובריבו בעקבות הכרטיס האדום ייעדר.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully