וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל מלאת אמונה שזו העונה שלה, סאקה נצץ והושווה למסי

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 7:51

ארטטה ("בואו נכתוב עוד פרקים קסומים") ומרטינלי ("הולכים על זה") חגגו את ה-0:2, האברץ על הכוכב האנגלי: "הוא לא ייאמן"

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:2 על וולבס במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

11 מ-30 הפרשנים של BBC בחרו בארסנל כאלופה שלהם לעונת 2024/25. מנצ'סטר סיטי אמנם הפייבוריטית הברורה על הנייר, אך לא מעט אנשי תקשורת בממלכה מעריכים שהפעם, סוף סוף, תהיה זו העונה של התותחנים.

ההתחלה היתה מבטיחה: בחיפושה אחר אליפות ראשונה מאז 2003/24, ארסנל פתחה עם 0:2 על וולבס. "זה סיפור חדש, עונה חדשה", אמר מיקל ארטטה. "אני מקווה שזו תהיה עונה יפהפיה שצריך לכתוב מההתחלה. זה הפרק הראשון - בואו נכתוב עוד פרקים קסומים". גבריאל מרטינלי הוסיף ואמר: "אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים את האיכויות שלנו. אנחנו הולכים על זה".

אשתקד חיכה קאי האברץ עד ה-25 בנובמבר כדי לכבוש את שער השדה הראשון שלו, והפעם הוא חיכה 25 דקות כדי לעשות זאת. שיתוף הפעולה שלו עם בוקאיו סאקה (השניים בישלו זה לזה) היה בולט מאוד, כשהאנגלי זכה למחמאות גדולות ממאמנו. "המהלך שלו ב-0:2 היה מדהים. ככה זה עם שחקנים טובים כמוהו, וכמו מסי, אתה יודע מה הוא יעשה אבל אי אפשר לעצור את זה".

בוקאיו סאקה, קאי האברץ שחקני ארסנל חוגגים שער. רויטרס
פתיחה מבטיחה/רויטרס

גם האברץ החמיא לחברו להתקפה: "הוא לא ייאמן. אין הרבה שחקנים כמוהו על הפלנטה והוא עדיין כל כך צעיר. הוא יכול להשתפר. זה נדיר לראות שחקן צעיר כזה משחק ברמה כזאת כל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully