וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק התרשם מברצלונה החדשה: "יש תשוקה והתלהבות"

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 8:20

8 מ-16 שחקני הסגל היו בוגרי לה מאסיה, המאמן החדש יודע ש"צריך להשתפר" אך נלהב מהעתיד. גם לבנדובסקי: "הוכחנו שאפשר לנצח עם צעירים"

תקציר: ברצלונה - מונאקו 3:0 (גביע גאמפר)/ספורט1

ברצלונה התייצבה לפתיחת העונה עם חששות רבים, אך אמש (שבת) היא צלחה את מחזור הפתיחה עם 1:2 על ולנסיה, בזכות צמד של רוברט לבנדובסקי. "שלוש הנקודות זה הדבר החשוב ביותר", אמר המאמן האנזי פליק לאחר הופעת הבכורה הרשמית שלו על הקווים במסגרת הליגה. "לא הכל הלך טוב, אבל טוב מאוד להתחיל עונה עם ניצחון. היה לנו קדם-עונה קשה בגלל הרבה חסרונות וברור שצריך להשתפר, אבל אני רואה הרבה תשוקה והלתהבות".

על איש המשחק שלו אמר: "רוברט פשוט מקצוען, הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, כבש שערים ועשה עבודה טובה גם בהגנה". בספרד צצו אמש שמועות על עזיבה אפשרית של אילקאי גונדואן, ועל כך אמר המאמן: "דיברתי איתו, אני מעריך אותו מאוד. יש לי תחושה שיישאר".

לאמין ימאל זכה אמש לתשואות רמות במסטאייה. "כולם אוהבים לצפות בשחקנים גדולים, הוא פנטסטי", אמר עליו מאמנו. פליק נשאל על כך ששמונה מ-16 השחקנים בסגל אמש היו בוגרי לה מאסיה והשיב: "זה לא אכפת לי. הם שחקנים מצוינים, אבל לא הייתי מציב אותם אם לא היו מוכשרים. זה הדבר החשוב ביותר".

שחקני ברצלונה חוגגים עם רוברט לבנדובסקי. Eric Alonso, GettyImages
עברו את המשוכה הראשונה. לבנדובסקי וחבריו/GettyImages, Eric Alonso

לבנדובסקי עצמו הוסיף וסיכם: "זה היה משחק חשוב מאוד. לא פתחנו טוב אבל אז השתפרנו, זה מגרש קשה ותמיד טוב להתחיל עונה עם שלוש נקודות. הראינו שאנחנו יכולים לנצח משחקים עם שחקנים צעירים. ברור שצריך גם ניסיון, אבל הצעירים האלה טובים מאוד עם הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully