וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בנתניה: ורגאס וטבארש הפצועים יחמיצו את פתיחת הליגה

צמד שחקני הכנף לא יהיו כשירים לריינה ונמצאים בספק גם למחזור השני מול מכבי חיפה. במועדון התאכזבו מההפסד בגביע הטוטו וכואבים גם את ההפסד הכספי

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

אכזבה גדולה מאוד במכבי נתניה אחרי ההפסד אמש (שבת) 2:1 למכבי חיפה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. מעבר לתוצאה על הדשא, כאשר הקבוצה היתה במרחק שני ניצחונות מתואר, ההפסד לחיפה אמש הביא גם להפסד כספי של כ-300 אלף שקל לפחות, שכן שתי העולות לגמר מבטיחות לעצמן מענק של 650 אלף שקל, לעומת 360 אלף שקל, אותו מקבלות המפסידות בחצי הגמר.

מלבד זאת, אנשי נתניה חוששים מאוד מנושא הפציעות: צמד שחקני הכנף הזרים, פרדי ורגאס והריברטו טבארש, שנעדרו מהמשחק אמש בשל פציעות, צפויים להחמיץ גם את מחזור פתיחת ליגת העל, בשבת הקרובה בחוץ נגד מכבי בני ריינה ואולי אפילו את המחזור השני, שייערך שבוע לאחר מכן, ובו תארח נתניה את מכבי חיפה.

פרדי ורגאס מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישוב רק במחזור השלישי? ורגאס/ברני ארדוב

קשר הרכש סהאר תאג'י, שחוזהו הועבר בבקרת התקציבים רק בחמישי האחרון, קיבל דקות ראשונות במדי הקבוצה ונראה מעט חלוד. הרשמתו של תאג'י התעכבה בשל חוב של בני סכנין קבוצתו הקודמת לשחקן עצמו. ברגע שהוסדר החוב מסכנין, היו יכולים בנתניה להחתים רשמית את תאג'י ולאשר רשמית את חוזהו בבקרת התקציבים.

שחקן נוסף שקיבל אמש דקות ראשונות הוא הקשר האחורי מגיניאה ביסאו, ז'אניו ביקל, שנכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully