וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' יחליט על סגל מכבי ת"א רק אחרי אימון הבוקר

18.8.2024 / 6:44

המאמן ממשיך לשדר דריכות לפני חצי גמר גביע הטוטו מול סכנין (20:00). שינויים רבים צפויים. אסנטה זומן לסגל נבחרת הולנד הצעירה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פוניבז' במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

כחלק מהמסר שלו לקראת חשיבות משחק חצי גמר גביע הטוטו הערב (ראשון, 20:00) מול בני סכנין, החליט מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' לקיים הבוקר אימון בקרית שלום ורק בסיומו יחליט הסרבי על 20 השחקנים שיתלבשו הערב ויהיו בסגל הקבוצה למשחק שייערך בבלומפילד. לאזטיץ' צפוי לערוך המון שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח בחמישי האחרון מול פוניבז'. מי ששוב לא ימצאו לעצמם מקום בסגל והכיוון שלהם הוא עזיבת המועדון הם יונתן כהן, נדב נידם, מתן חוזז ורוי נאווי.

הבלם ההולנדי טייריס אסאנטה קיבל זימון לנבחרת הולנד הצעירה ובמכבי תל אביב מאוד מרוצים מכך.

"אם יש שחקנים שעדיין לא מבינים את הרעיונות שלי, זו קודם כל אשמתי", אמר לאזטיץ' במסיבת עיתונאים ביום שישי. "כולנו חייבים להשתפר, אבל אם להיות כן - במשחק האחרון וגם בשאר המשחקים, שיחקנו כמו שאנחנו רוצים רק לרגעים קצרים. זה הגיוני, כי עד לפני שבועיים היו חסרים לנו המון שחקנים. לאחרונה שינינו המון עקרונות משחק, והכדורגל שלנו אמור להיות שונה לגמרי. לא קל לשחקנים להסתגל לשינויים האלה. לדעתי אנחנו ב-20-30% מהפוטנציאל שלנו, אבל נשתפר עם כל אימון וכל משחק".

ז'ארקו לאזטיץ', מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
רוטציה רחבה. לאזטיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

בגמר תפגוש המנצחת את מכבי חיפה, שהכניעה אמש את מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully