וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לאטאלנטה שמאבדת חלוצים, אלוף העולם חוזר הביתה

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 23:47

סמארדז'יץ' חתם, אבל לוקמן רוצה לעזוב וטורה בדרך לשטוטגרט. אקוניה יצטרף לריבר פלייט. פ.ס.ז' לא מחכה לאוסימן, טוני ייפרד מברנטפורד. נרס נחת בנאפולי, מאבק על פאטי וגומז

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

העברות

* אטאלנטה הכריזה על צירופו של לזאר סמארדז'יץ'. הקשר הסרבי שהגיע מאודינזה חתם לחמש שנים, אחרי ששולמו עבורו 20 מיליון יורו ו-5 מיליון נוספים עשויים להתווסף בבונוסים.

* פרנקפורט רכשה את שחקן ההגנה של ראן ארתור טאט תמורת 19 מיליון יורו.

* רגע לפני פלייאוף ליגת האלופות והמפגש עם הכוכב האדום בלגרד, בודו גלימט הנורבגית הודיעה על חזרתו של פיליפ צינקרנגל, שחקן הכנף הדני (29) שלא התאקלם בקלאב ברוז' ושב כעת בהשאלה, שלוש שנים וחצי מאז שעזב לווטפורד.

שמועות

* מעבר מרעיש בארגנטינה: אלוף העולם מרקוס אקוניה שהחזיק בחוזה לעונה נוספת בסביליה, צפוי לטוס מחר למולדתו כדי להפוך לשחקנה החדש של ריבר פלייט.

* החלוץ אל-בילאל טורה יימכר מאטאלנטה לשטוטגרט תמורת 18 מיליון יורו. חוזהו בגרמניה יהיה עד סוף יוני 2029.

* פריז סן ז'רמן ממשיכה לחפש חלוץ חדש, ובצל הסחבת עם ויקטור אוסימן הגבירה את המאמצים להחתים את כוכב אטאלנטה אדמולה לוקמן. אל אהלי הסעודית במרוץ אחריו גם כן, אבל החלוץ הביע רצון לשחק באלופת צרפת והתנהגותו מעוררת כעס בקבוצתו הנוכחית, כך דווח בצרפת. טרם הוגשה הצעה.

* הפרידה של אייבן טוני מברנטפורד מתקרבת: החלוץ לא נכלל בסגל למפגש עם קריסטל פאלאס והמאמן תומאס פרנק הסביר כי "יש התעיינות בו וקורים דברים סביב זה, אז החלטנו לא לרשום אותו, אבל דבר לא נסגר עדיין". גם טוני על הכוונת של אל אהלי, שחולמת על הרכבת טריו יחד עם לוקמן וריאד מחרז. מנצ'סטר יונייטד לא תנסה להחתימו בשלב זה.

* ב"סקיי גרמניה" נטען שפרנקי דה יונג לא צפוי לעזוב את ברצלונה גם בקיץ הזה.

* נאפולי סיכמה עם בנפיקה את עסקת דויד נרס, שיחתום אצל אנטוניו קונטה תמורת 30 מיליון יורו ואמור לעבור בדיקות רפואיות מחר. הברזילאי כבר נחת באיטליה.

* ב"דיילי מייל" נכתב שניוקאסל עומדת לרדת מהאפשרות לרכוש את מארק גהי, אחרי שקריסטל פאלאס דחתה הצעה של 60 מיליון ליש"ט ו-5 מיליון נוספים בבונוסים - הרביעית שהוגשה עבורו.

* מארסיי, פנרבחצ'ה, וולבס וסביליה נאבקות על שירותיו של אנסו פאטי, שצפוי לעזוב פעם נוספת את ברצלונה בהשאלה.

* באנגליה מדווחים שהקשר אוליבר סקיפ יעבור מטוטנהאם ללסטר סיטי, אחרי המשחק בין הקבוצות מחר בערב. השועלים ישלמו עבורו מעל 20 מיליון ליש"ט.

* ג'ו גומז, שנותר מחוץ לסגל ליברפול בפתיחת הליגה, נמצא על הכוונת של צ'לסי, אסטון וילה, ניוקאסל ופולהאם.

* השיחות בין אתלטיקו מדריד לצ'לסי נכנסו לישורת האחרונה: בספרד מספרים שהקולצ'ונרוס יקבלו 50 מיליון יורו + 5 מיליון בבונוסים עבור ז'ואאו פליקס, בעוד שהבלוז ימכרו את קונור גלאגר תמורת 42 מיליון יורו.

* אחרי הדיווחים על כך שברצלונה מנסה למכור את אילקאי גונדואן, ב"ספורט" טענו שהגרמני מוכן לעזוב מכיוון שציפה לתפקיד משמעותי יותר בקבוצה וליותר דקות.

אדמולה לוקמן שחקן אטאלנטה חוגג שער. רויטרס
מבוקש. לוקמן/רויטרס

* האם זהו הרכש הבא של מנצ'סטר יונייטד? לפי ה"דיילי אקספרס", השדים האדומים פנו לאטאלנטה ומוכנים לשלם כ-51 מיליון ליש"ט על הקשר אדרסון.

* דיווח ב"סקיי גרמניה": יוסופה מוקוקו סיכם בבטיס ואף מוכן להפחית בשכרו כדי להשלים את המעבר, האנדלוסים עוד לא הגיעו להבנות עם בורוסיה דורטמונד ובשלב זה מדברים על השאלה עם חובת רכישה.

* טוטנהאם מכינה הצעה של 32 מיליון יורו לפחות על מגן מונאקו ונדרסון, כך דיווח העיתונאי ברונו אנדרדה מברזיל.

* ב"טיימס" פורסם כי ארסנל פתוחה לאפשרות למכור את תומאס פארטיי, שנכנס לשנה האחרונה בחוזהו.

* פנאתינייקוס פועלת לרכישת פקונדו פליסטרי, שחקן הכנף האורוגוואי שאיבד את מקומו במנצ'סטר יונייטד. המגעים בין הקבוצות בשלב מתקדם, לטענת פבריציו רומאנו.

* פיירו הינקאפייה היה בפנקסים של ליברפול וטוטנהאם הקיץ, אבל ב"דיילי אקספרס" דווח שצ'אבי אלונסו התעקש להשאירו בבאייר לברקוזן.

* שטוטגרט טרם שכנעה את לואיק באדה להצטרף אליה, אבל סיכמה עם סביליה על רכישת הבלם הצרפתי תמורת כ-20 מיליון יורו, כך לפי סנטי אאונה.

* ב"סאן" טוענים: סקוט מקטומיניי, שלא נמצא בתכניות של מנצ'סטר יונייטד, החליט להצטרף לנאפולי שלא תוכל לעמוד בדרישת השדים האדומים ל-30 מיליון יורו עד שאוסימן יימכר.

* למרות העניין שהוא מעורר בווסטהאם, טמי אברהם צפוי לעבור לערב הסעודית כשיעזוב את רומא - כך נכתב ב"לה רפובליקה".

* צ'לסי רוצה כ-30 מיליון ליש"ט תמורת נוני מדואקה, לגביו נטען ב"פוטבול אינסיידר" שהוא מבוקש בניוקאסל.

* ב-UOL הברזילאי מספרים: ריאל מדריד דחתה הצעה של 170 מיליון יורו מקבוצה סעודית עבור אדר מיליטאו.

* דלה עלי ישוב לפרמיירליג? לפי "גרדיאן", הקשר ישתתף על תקן נבחן במשחק אימון סגור של אברטון, במטרה להרשים ולזכות בחוזה.

* ג'ורדן טזה בן ה-24, שמשחק הן כמגן ימני וכן כבלם בפ.ס.וו איינדהובן, יעבור למונאקו תמורת 12 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully