וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הבוז לא מוסיף לנו, דיא סבע הוא חלק ממכבי חיפה"

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-1:2 נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו: "עובדים חזק על להביא שחקנים, דברים לא מסתדרים, אבל בסוף נמצא"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

דיא סבע שוב עמד הערב (שבת) במוקד במכבי חיפה, אחרי ההעפלה הדרמטית של הירוקים לגמר גביע הטוטו. מכבי נתניה שהתארחה בסמי עופר, כבשה שער מוקדם, אבל סבע כבש צמד בדקות 27 ו-86 ועזר לסגנית האלופה לקבל את הכרטיס למשחק על התואר. שחקן ההתקפה שחזר מהשאלה באיחוד האמירויות, ספג קריאות בוז ושריקות מחלק מהאוהדים, אבל הציג יכולת טובה מאוד.

"אנחנו מתמודדים עם זה מהקיץ וכבר יודעים למה לצפות", אמר המאמן ברק בכר כשנדרש להתייחס לסוגיית סבע, "דיא הוא מקצוען והוא חלק ממכבי חיפה, הבוז לא עוזר ולא מוסיף, אבל אין לנו שליטה על הכל. יש גם כאלה שמעודדים".

בכר הוסיף: "זו תקופה מורכבת לכולם. יש לנו המון עניינים בתוך הקבוצה, אנחנו עובדים חזק כדי להביא שחקנים ולהשאיר שחקנים. זה לא תירוץ, אנחנו רואים את חוסר החדות אחרי שבועיים בלי משחק. החצי הראשון היה ממש לא טוב, בשני שלטנו ולא היינו מספיק איכותיים, אנחנו עובדים בשביל זה גם מבחינת חיזוק. ניצחנו קבוצה טובה שהביכה אותנו לא מעט פעמים בחצי הראשון, זו הכנה טובה לליגה".

דיא סבע, מכבי חיפה. ברני ארדוב
סאגה מתמשכת. סבע/ברני ארדוב

בכר התייחס בהרחבה לנושא החיזוק: "נראה מה מתפתח במהלך השבוע. שלא יחשבו שאנחנו לא עובדים, יש דברים שנופלים ברגע האחרון, בסוף אנחנו נביא את השחקנים שנכונים לנו. נוסיף לסגל הזה שניים-שלושה שחקנים שיעזרו לנו להשתדרג. אנחנו עובדים מאוד קשה, יש דברים שלא מסתדרים. המון זרים שבמצב רגיל כבר מזמן היו מגיעים, לא רוצים לבוא. אנחנו רוצים להביא שחקנים שיכולים לשדרג אותנו, שנחשוב שהם מתאימים. בסוף נמצא אותם".

איתן אזולאי אמר: "מרגש מאוד לשחק מול כל הקהל, היה פה טירוף ונהניתי ממש מהמשחק. אנחנו במכבי חיפה שואפים לכל התארים, זה לא משנה נגד מי משחקים. מכבי חיפה זו הקבוצה הכי טובה בארץ, גם אם יורדים ל-1:0 אנחנו משחקים 90 דקות ויכולים לתת גול בכל דקה. אנחנו מוכנים מאוד לליגה. אנחנו לא מסתכלים על החוסרים, אלא רואים מה יש בסגל שהוא מצוין".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מכבי נתניה, עומר ניראון, איתי בן שבת. ברני ארדוב
ניראון ובן שבת אחרי ההפסד/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, מרקו בלבול: "פתחנו מצוין, הגענו למצבים, היינו יכולים לכבוש עוד שער או שניים במחצית הראשונה. נתנו פייט ליריבה מצוינת, שיחקנו, יצרנו מצבים. בחצי השני לצערי לא נכנסו טוב והחילופים השפיעו. נתנו להם המון חופש, ספגנו שער מאוחר וחבל כי יכולנו להגיע לפנדלים... מאכזב להפסיד משחק כזה. אנחנו עדיין לא בכושר מלא, זה ייקח קצת זמן, יש תהליך של בנייה, אבל עדיין מאכזב להפסיד. אני מרוצה מאיך ששיחקנו בגביע הטוטו ומההתקדמות, נגיע מוכנים לליגה".

מאור לוי שכבש נגד האקסית: "מחצית ראשונה טובה שלנו, הגענו למצבים שהיינו צריכים לסיים יותר טוב. במחצית השנייה הרגשתי שקשה לי יותר, הקבוצה נראיתה פחות טוב. נעבוד כדי לתקן את זה בליגה. זה לא משהו מיוחד שהרגיש לא טוב, פשוט שיחקנו פחות טוב במחצית השנייה. בני ריינה קבוצה טובה מאוד, במיוחד בבית שלה. יהיה משחק קשה, מרקו יכין אותנו כמו שצריך, נבוא בצורה הכי טובה ונקווה לנצח".

לפני המשחק מכבי חיפה ערכה טקס לזכר 12 בני הנוער שנרצחו במג'דל שמס במתקפת טילים של חיזבאללה. בנוסף נערכו טקסים לכבוד מאור לוי שעזב את הקבוצה, ומרקו בלבול שאימן אותה בעבר.

רגע לפני שריקת הפתיחה, האוהדים של מכבי חיפה הדליקו אבוקות ורימוני עשן והניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "הנהלה של חזירים" ו-"קנס = קנס" - במחאה על מחירי הכרטיסים. כלומר, ההנהלה "קנסה" אותם ועכשיו היא תספוג קנס בעצמה בגלל האבוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully