וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחון גדול לנשים, הפסד לגברים באסטוניה

הנשים ניצחו את האסטוניות 1:3 במוקדמות אליפות אירופה, המפגש הבא עם סלובניה. הגברים הפסידו בתוצאה זהה לנבחרת הגברים האסטונית

ניצחון גדול לנבחרת הנשים. יחצ,
ניצחון גדול לנבחרת הנשים/יחצ

ניצחון יוצא מן הכלל היום של נבחרת הנשים של ישראל בחוץ על אסטוניה 1:3 (23:25, 18:25, 25:18, 21:25). בבית של ישראל נמצאת גם סלובניה איתה תתמודד ישראל בהמשך החודש - גם כאן במשחק חוץ. הראשונה בבית עולה באופן אוטומטי לאליפות אירופה וחמש המדורגות שניות בשבעת הבתים המוקדמים עולות אף הן (חמש הטובות מבחינת ניקוד).

הצטיינו בנבחרת ישראל: ולריה גמנוביץ' עם 18 נקודות, אלה סעדה עם 17 נקודות, טלי הקס עם 12 נקודות.

מאמן הנבחרת לוקה סקי אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק חשוב, הראשון עבור הנבחרת הלאומית הזו אחרי שנתיים. בסופו של דבר אני ממש שמח על התוצאה ועל קבוצת השחקניות הזו, וטקטית אנחנו יכולים לשפר הרבה, יש לנו זמן לשחק טוב יותר, אבל כרגע אנחנו יכולים ליהנות מהניצחון". קפטנית הנבחרת גלית דבש הוסיפה: "ניצחון חשוב מאוד שלנו, היה משחק עם הרבה עליות וירידות אבל ההיצמדות לתכנית משחק נתנה לנו יתרון. היתה לנו הכנה מצויינת, הסרב עבד ומשחק החסימה היה מצויין".

נבחרת הגברים הפסידה במשחק הראשון בחוץ לאסטוניה 3:1 (26:24, 25:22, 19:25, 25:18) במשחקי מוקדמות אליפות אירופה 2026. המשחק השני של הנבחרת יהיה מול קרואטיה ביום רביעי בחוץ. בישראל הצטיינו: מאר רורה עם 20 נקודות, שי ליברמן עם 11 נקודות, איליה גולדרין עם 18 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully