וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלטה אספניה: פתיחה פושרת לישראל פרמייר טק, אבל גם נקודת אור

הקבוצה הישראלית לא הצטיינה ביום הפתיחה של הטור שיצא לדרך בליסבון, אבל נדב רייסברג, שחזר להתחרות אחרי ששבר את שתי ידיו בג'ירו דה איטליה, היה מאושר: "אחלה דרך להוריד לחץ בשלב מהיר וקצר". בנבחרת בטוחים: אפשר להשיג שני ניצחונות

נדב רייסברג. נועה ארנון,
נדב רייסברג/נועה ארנון

הוואלטה אספניה יצאה לדרך היום בליסבון בשלב קצר ומהיר של 12 ק"מ נגד השעון, אותו ניצח ברנדון מקנולטי מקבוצת איחוד האמירויות.

בקבוצת "ישראל פרמייר טק" שזהו הטור הספרדי הרביעי בתולדותיה, היה זה האיטלקי מרקו פריגו שסיים עם התוצאה הטובה ביותר במקום ה-19, רק 28 שניות אחרי המנצח.

אבל אולי האיש המתוח ביותר בקבוצה היום היה הישראלי נדב רייסברג שעבר שלושה חודשים מהקשים בחייו כדי להתאושש בזמן מההתרסקות ששברה את שתי ידיו בשלב החמישי של הג'ירו דה איטליה, שגדעה את חלום הגראנד טור הראשון בקריירה. כאשר סיים היום (מקום 153, 1:33 דקות אחרי המנצח ומהירות של יותר מ-50 קמ"ש) הוא שחרר אנחת רווחה: "ההתרסקות וכל מה שעברתי כדי להגיע לכאן עברו לי בראש, אבל כל כך שמח שההתחלה כבר מאחורי. זו היתה אחלה דרך להוריד לחץ בשלב כך כך מהיר וקצר. מרגיש מוכן למה שיגיע בימים הקרובים".

מחר מתחיל המירוץ באמת עם ההזדמנות הממשית הראשונה להלחם על הנצחון עם קורבין סטרונג, אחת מארבע הזדמנויות שיהיו לו בשבוע הראשון. מייק וודס יהיה התקווה של הקבוצה הישראלית בשלב העליות הראשון במירוץ. הערכת הצוות המקצועי היא שיהיו שפע של הזדמנות לבריחה כאן בטור הזה, בעיקר בחלקו השני של המירוץ - והסיכויים להשיג נצחון ואפילו שניים גבוהים. "אני מאמין שנעשה זאת, "אומר רנה אנדרלה, הספורט הדירקטור הצ'כי של הקבוצה, "יש לנו כאן לפחות 4 או אפילו 5 רוכבים שמסוגלים לנצח כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully