וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "זאת אולי התקופה החשובה ביותר"

17.8.2024 / 21:58

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ימי האימונים בבולגריה: "יש לנו שחקנים טובים מאוד, אבל אנחנו רוצים להפוך לקבוצה טובה מאוד"

סטפנוס דדאס מסכם את מחנה האימון של הפועל תל אביב/הפועל תל אביב בכדורסל

הפועל תל אביב עברה עוד יומיים של אימונים בסוף השבוע האחרון במסגרת מחנה האימון של הקבוצה בסמוקוב שבבולגריה, העיר שבה תארח הפועל את משחקיה ביורוקאפ העונה. מלבד האימונים, האדומים ערכו גם קבלת שבת, בהובלת שחקן החיזוק החדש גיא פלטין, ובהשתתפות השחקנים הזרים והצוות.

"אנחנו שמחים ונרגשים מאיך שהרכבנו את הקבוצה הזאת", סיפר מאמן הקבוצה סטפנוס דדאס, "התקופה הזאת היא אולי החשובה ביותר כי אנחנו מנסים לחבר את השחקנים ביחד, להעביר את הפילוסופיה שלי, להעביר להם למה הם הגיעו לקבוצה שלנו. אנחנו נרגשים ולא נחים לרגע, אנחנו מאוד נחושים להפוך את הקבוצה הזאת לקבוצה מנצחת, יש לנו שחקנים טובים אבל אנחנו רוצים להפוך לקבוצה טובה מאוד כדי להשיג את המטרה שלנו".

הפועל תשוב ארצה במהלך השבוע הקרוב כשביום שני הבא מחכה לה משחק אימון ראשון, נגד הפועל ירושלים. האדומים יפגשו בהמשך גם את אליצור נתניה, לפני שייצאו למשחקי אימון בחו"ל, כולל משחק מסקרן נגד הכוכב האדום בלגרד של יאניס ספרופולוס. במקביל בקבוצה ממשיכים בנסיונות להביא שחקן פנים זר כדי להשלים את הסגל.

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס. דני מרון
מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס/דני מרון

"אנחנו רוצים לסיים את השלב הזה, לחזור לישראל, לשחק משחקים ולהראות את האיכות שלנו", סיפר דדאס, "אנחנו רוצים לפגוש את הקהל שלנו, ועם האימונים והמשחקים, כולם צריכים לדעת שאנחנו עובדים חזק כדי להביא את הקבוצה הזאת לצמרת, זה ייקח זמן, אבל אני די בטוח שנצליח בזה. זה רק ההתחלה של התהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully