וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה השעתה את אדניי ודוניו: "הם ייענשו בחומרה"

17.8.2024 / 17:13

הזרים לא ייקחו חלק בגביע הטוטו מול קרית שמונה (19:00) ויעמדו בפני ועדת משמעת לאחר שבילו עד שעה מאוחרת. גורם במועדון: "מקצוענים לא מתנהגים כמו שהם התנהגו"

תקציר גביע הטוטו: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

לא שקט בהפועל חדרה. שבוע לפני מחזור הפתיחה של ליגת העל, המועדון הודיע היום (שבת) על השעיית שני החלוצים הזרים, ג'יימס אדניי וגודסוויי דוניו, בגלל עבירת משמעת שביצעו כשיצאו לבלות שלשום עד שעה מאוחרת. חיים סילבס השעה את השניים ממשחק גביע הטוטו הערב מול עירוני קרית שמונה באצטדיון בנתניה, ולפי הודעת המועדון יעמדו השחקנים לוועדת משמעת פנימית בשבוע הבא.

מדובר התנהלות לא ספורטיבית של השניים ובמועדון לא אהבו את זה. גורם בחדרה סיפר כי "דווקא מהשניים האלה יש הכי הרבה ציפיות להוות מודל לחיקוי עם הניסיון שלהם והעובדה שהם אמורים להיות המובילים, והם אכזבו קשות. מקצוענים לא מתנהגים כמו שהם התנהגו, והם ייענשו בחומרה".

ג'יימס אדניי שחקן הפועל חדרה המושעה. שלומי גבאי
הספיק לכבוש בגביע הטוטו. ג'יימס אדניי/שלומי גבאי
גודסוויי דוניו שחקן הפועל חדרה המושעה. שלומי גבאי
טרם שיחק העונה. גודסוויי דוניו/שלומי גבאי

אדניי ודוניו הגיעו לקבוצה בינואר וסייעו לה לשרוד בליגת העל. בעקבות ההצלחה גם קיבלו חוזה לעונה נוספת ואמורים להוביל את ההתקפה גם העונה, בטח לאחר מכירתו של אלעד מדמון למכבי תל אביב.

חדרה החלה את גביע הטוטו עם שתי תבוסות (5:2 למכבי נתניה ו-3:0 לבית"ר ירושלים) ולאחר מכן ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד (כולל שער של אדניי) ו-0:1 את הפועל ירושלים בטדי. את הליגה תפתח בשבת הבאה במשחק ביתי בנתניה מול הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully