וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך נכנס ומיד בישל, קהת כבש שער ניצחון בתוספת הזמן

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 22:38

שלוש דקות הספיקו לקשר זלצבורג כדי להכין את ה-0:1 מול לאסק לינץ, קשר סומגאיט בישל והכריע ב-1:2 על סבאיל של סופיר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

אוסקר גלוך המשיך הערב (שבת) את כושרו הנפלא, והפעם מהספסל. רד בול זלצבורג נערכת לפלייאוף ליגת האלופות מול דינמו קייב ולכן הכוכב הישראלי לא פתח הפעם, אבל הוא נכנס בדקה ה-61 ואחרי שלוש דקות חטף כדור בתוך רחבת המארחת, נכנס מצד שמאל ומקו הרוחב מסר הכין למוסא קונפולו יאו שקבע 0:1 על לאסק לינץ. זלצבורג שמרה על היתרון עד לסיום והיא נותרה המושלמת היחידה אחרי שלושה משחקים בליגה האוסטרית.

* רועי קהת כבש את שערו הראשון העונה, וזה היה שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן של הדרבי הישראלי באזרבייג'אן, בו גברה סומגאיט 1:2 על סבאיל. גיתי סופיר פתח גם הוא והוחלף בדקה ה-81 כשהתוצאה עוד הייתה מאופסת. קהת בישל בכדור ארוך נפלא מצד שמאל לקרמאן קולייב, שעבר את השוער בהקפצה וכבש בדקה ה-87, האורחת איזנה ובדקה ה-92 היה זה קהת שנגח והכריע את ההתמודדות במחזור השני בליגה האזרית.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
השחקן הכי חשוב של זלצבורג. אוסקר גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

* נטע לביא שיחק תשע דקות ב-2:2 הדרמטי של גמבה אוסקה אצל ויסל קובה במחזור ה-27 בליגה היפנית. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-81, המארחת חזרה להוביל שלוש דקות לאחר מכן, אבל בדקה החמישית של תוספת הזמן היה זה שינוסוקה נקטאני שהשווה מקרוב והותיר את גמבה במקום הרביעי עם 47 נקודות - מרחק שש מהפסגה ושתיים מהמקום השני שמוביל לליגת האלופות של אסיה.

* עוד ביפן: חסן חילו השלים 90 דקות בהרכב של ג'ובילו איוואטה, שהובסה 4:0 אצל המוליכה מאצ'ידה. נגיעת יד של בלם הרכש מסכנין הובילה לפנדל בדקה ה-58 שממנו הובקע השער הרביעי. בדקה ה-72 הוא גם ספג כרטיס צהוב.

* אלי דסה השלים 90 דקות וראה כרטיס צהוב בניצחון הביתי של דינמו מוסקבה 0:1 על קריליה סובייטוב במחזור החמישי בליגה הרוסית. דינמו התאוששה מההפסד לזניט ובמאזנה 12 נקודות, בדיוק כמו המוליכה שתשחק רק מחר.

* עומרי אלטמן ערך בכורה רשמית במדי וולוס, שהפסידה 2:0 בבית לאולימפיאקוס, זוכת הקונפרנס ליג. הישראלי החליף בדקה ה-66 את מארק קוסטה, אקס מכבי בני ריינה, אבל קבוצתו לא השיגה נקודה במחזור הפתיחה של הליגה היוונית.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

* מוחמד אבו פאני שיחק 74 דקות בניצחון הביתי של פרנצווארוש 0:1 על אויפשט. המחליף הניגרי טוסין קהינדה כבש בתוספת הזמן והותיר את האלופה מושלמת אחרי שלושה משחקים בליגה ההונגרית.

* עופרי ארד השלים 90 דקות בניצחון החוץ של קייראט אלמטי 0:1 קיזילז'אר. קבוצתו עלתה לפחות זמנית לפסגת הליגה הקזחית.

* יהב גורפינקל, סגן מלך הבישולים בליגה הסינית (תשעה), רשם 90 דקות בהפסד הראשון של צ'נגדו רונגצ'נג אחרי שלושה חודשים - 3:0 בחוץ לשנדונג טיישאן. קבוצתו ככל הנראה לא תזוז מהמקום השלישי כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה, כשהיא במרחק 10 נקודות מהמקום השני וביתרון תשע על המקום הרביעי.

* עוד בסין: עדן קארצב שיחק 90 דקות בהפסד של שנז'ן פנג סיטי 1:0 אצל צ'ינגדאו. קבוצתו ברצף של שלושה הפסדים ורק שתי נקודות מעל הקו האדום.

* תאי עבד כבש אמש שער ראשון העונה, בניצחון החוץ 0:2 של מילואי איינדהובן על מילואי אוטרכט במחזור השני בליגת המשנה בהולנד. עבד פתח בהרכב והשלים 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully