וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאח של שומאכר יצא מהארון, האקסית זועמת: "בזבז את חיי"

נהג הפורמולה 1 רלף שומאכר פרסם בחודש שעבר כי הוא גיי, כעת אשתו לשעבר שוברת שתיקה: "חשה שנוצלתי ב-14 שנות הנישואים, זה כמו סכין בלב. היו שמועות, אבל הוא תמיד הכחיש ואמר לי שאני מדמיינת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

קורה שומאכר, רעייתו לשעבר של רלף, נהג פורמולה 1 הגרמני ובעיקר אחיו של מיכאל שומאכר האגדי, שברה שתיקה וטענה כי "חשה מנוצלת" לאחר יציאתו של רלף מהארון בחודש שעבר. הזוג היה נשוי במשך 14 שנים, עד הפרידה ב-2015, וגידל יחד את הבן דייויד שהפך גם הוא לנהג מרוצים.

רלף בן ה-49 חשף לפני כחודש כי הוא נמצא במערכת יחסים עם אטיין, מנהל העסקים הצרפתי שלו. קורה גילתה על כך דרך הרשתות החברתיות וסבורה כי עברה מניפולציה רגשית במהלך תקופת הנישואים שלהם.

"הלוואי שרלף היה מתייחס אליי או לפחות מאפשר לי לקחת חלק בהחלטה שלו, זה היה מראה איזשהו כבוד כלפיי", אמרה קורה ל"דר שפיגל" הגרמני. "בזמן הקריירה שלו בפורמולה 1 היו הרבה שמועות סביבו. ביקשתי ממנו להבהיר אם מה שנאמר הוא נכון, אבל הוא תמיד הכחיש ואמר לי שאני מדמיינת הכול ואולי אני צריכה עזרה פסיכולוגית".

קורה המשיכה: "אז ברגע שהוא הכריז על זה כך, זה הרגיש כמו סכין בלב. יציאה מהארון תמיד משפיעה על הסובבים אותך, כולל אשתך לשעברה שאיתה יש לך ילד. היום אני מרגישה שנוצלתי במהלך הנישואים. התחושה היא שבזבסתי את השנים הכי טובות שלי. אני שואלת את עצמי הרבה שאלות. האם הוא היה ישר כלפיי? ויש משהו חשוב יותר יותר: האם הוא אהב אותי? סמכתי עליו בצורה עיוורת, ולכן מילה שלו הייתה ברזל מבחינתי".

רלף שומאכר נהג פורמולה 1 לשעבר. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
חיים חדשים. רלף שומאכר בחודש שעבר/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

שומאכר נמצא בזוגיות עם אטיין כבר שנתיים, מאז נפגשו במונאקו, כך לפי השחקנית כרמן גייס הקרובה אליהם.

הבן דייויד (22) הביע את תמיכתו באביו וכתב ברשתות החברתיות: "אני מאוד שמח שסוף סוף מצאת מישהו שאתה האמת מרגיש נוח ובטוח איתו, לא משנה אם זה גבר או אישה. אני במאה אחוז מאחוריך, אבא, ומאחל לך כל טוב ומזל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully