וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהשוותה בדקה ה-88: לברקוזן זכתה בסופרקאפ בפנדלים

שיק קבע 2:2 דרמטי בזמן החוקי, שטוטגרט החמיצה פעמיים מהנקודה הלבנה והדאבליסטית הגרמנית פתחה את העונה עם תואר ראשון במפעל. בוניפייס, מילוט ואונדב הבקיעו גם כן

באייר לברקוזן זוכה בסופרקאפ הגרמני אחרי 2:2 מול שטוטגרט ו-2:4 בפנדלים/ספורט1

נראה שהרגל שערי השוויון או הניצחון המאוחרים של באייר לברקוזן יימשך גם בעונה הזו. הדאבליסטית הגרמנית זכתה הערב (שבת) בסופרקאפ לראשונה בתולדותיה הודות ל-3:4 בדו-קרב פנדלים מול סגנית האלופה שטוטגרט, אך הגיבור שלה הוא פטריק שיק שהציל את לברקוזן מהפסד כשהשווה ל-2:2 בדקה ה-88. צ'אבי אלונסו השיג תואר שלישי בקבוצה מחבל הריין.

מעצימה אף יותר את הקאמבק וההישג העובדה שלברקוזן שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-37, אז סיים מרטין טרייה הצרפתי את הופעת הבכורה העגומה שלו במדי האלופה ומחזיקת הגביע הגרמנית. הקשר הצרפתי, שהצטרף בקיץ הזה מראן, הורחק בכרטיס אדום ישיר אחרי שאיחר לתיקול וביצע עבירה גסה על ארמדין דמירוביץ', החלוץ שחתם בשטוטגרט במהלך הפגרה.

מוקדם יותר היה זה ויקטור בוניפייס שהעלה את המארחת בבאי ארנה ליתרון (11) בעזרת הגבהה מדויקת של אדמונד טפסובה. זמן קצר לאחר מכן, מגן נבחרת גרמניה מקסימיליאן מיטלשטאדט מצא במסירת רוחב לאחור את אנזו מילוט הצרפתי, שהבקיע בעיטה שטוחה וקבע 1:1 (15). דניז אונדב הראה מדוע שילמה שטוטגרט כ-27 מיליון יורו כדי לרכוש אותו אחרי עונה בה הושאל מברייטון: החלוץ הקדים את פיירו הינקפייה בהתקפה מתפרצת והתחבר לכדור הרוחב של פרנס קראציג כדי להשלים מהפך (63), אלא ששיק ניצל מסירת עומק טובה של אלכס גרימאלדו כדי להשוות שתי דקות לסיום הזמן החוקי, ולכפות הכרעה בבעיטות עונשין מ-11 מטרים. בדו-קרב מהנקודה הלבנה, אותו קראציג נעצר אצל לוקאש הראדצקי וסילאס שלח את הבעיטה שלו מעל המשקוף - ונתן את האות לחגיגות של לברקוזן.

שחקן באייר לברקוזן ויקטור בוניפייס. רויטרס
בוניפייס כבש ראשון עבור לברקוזן/רויטרס
שחקן שטוטגרט אנזו מילוט עם מקסימיליאן מיטלשטאדט. Christof Koepsel, GettyImages
מיטלשטאדט (שמאל) סידר למילוט את שער השוויון/GettyImages, Christof Koepsel
דניז אונדב חוגג עם שחקני שטוטגרט. Christof Koepsel, GettyImages
אונדב הפך וקירב את שטוטגרט לתואר/GettyImages, Christof Koepsel
שחקן באייר לברקוזן פטריק שיק חוגג שער. SASCHA SCHUERMANN/AFP, GettyImages
שיק הציל את לברקוזן שחגגה בפנדלים/GettyImages, SASCHA SCHUERMANN/AFP

היה זה הסופרקאפ הגרמני הראשון מאז 2011 שבאיירן מינכן לא הופיעה בו. שטוטגרט ולברקוזן לא היו במעמד הזה מעל ל-30 שנה: ב-1992 זכתה סגנית האלופה הנוכחית בתואר היחיד שלה במפעל, ושנה לאחר מכן הפסידה לברקוזן לוורדר ברמן בפנדלים, כך שהערב זו הייתה עבורה סגירת מעגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully