וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש אחרי פריז: תומר זלצמן יוצא לאליפות העולם

עם שובו מפריז לקח לעצמו הרוכב האולימפי שלושה ימי מנוחה וחזר לאימונים לקראת אליפות העולם, אחריה ישתתף בתחרות גביע העולם בקנדה (29 בספטמבר). כשבוע לאחר מכן יסגור תחרות שלישית אחרי המשחקים האולימפיים כשישתתף בגביע העולם בארה"ב

תומר זלצמן בפריז. באדיבות המצולם,
תומר זלצמן בפריז/באדיבות המצולם

רוכב אופני ההרים האולימפי תומר זלצמן (25) שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז, הוא הספורטאי הראשון מהמשלחת הישראלית לפריז, היוצא להתחרות בזירה הבינלאומית אחרי המשחקים האולימפיים. כחודש אחרי שהשתתף בתחרות בפריז בה סיים המקום ה-29 יוצא זלצמן ביום שני הקרוב לאליפות העולם שתתקיים ב-1 בספטמבר באנדורה.

עם שובו מפריז לקח לעצמו הרוכב האולימפי שלושה ימי מנוחה וחזר לאימונים לקראת אליפות העולם, אחריה ישתתף בתחרות גביע העולם בקנדה (29 בספטמבר). כשבוע לאחר מכן יסגור תחרות שלישית אחרי המשחקים האולימפיים כשישתתף בגביע העולם בארה"ב.

כזכור, תומר זלמן נפצע בידו, במהלך אימון, אחרי תחרות הכנה מוצלחת באיטליה במסגרת גביע העולם בה רשם את הישגו הטוב ביותר - מקום 27, כחמישה שבועות לפני המשחקים האולימפיים. הוא עבר ניתוח ותהליך שיקום אינטנסיבי והצליח להגיע כשיר לפריז. "המטרה שלי באותה תקופה קשה היתה להביא את עצמי לקו הזינוק. שבוע לפני התחרות בפריז הבנתי שאני בא להתחרות. ההופעה האולימפית שלי היתה מאכזבת מבחינתי. דברים לא הסתדרו. אני יודע שאני בכושר טוב. אני שואף לשפר את הביצועים שלי ואני ממוקד מטרה - להמשיך כל הדרך ללוס אנג'לס 2028".

המטרה המקצועית של זלצמן המדורג במקום ה-46 בדירוג העולמי, להתברג בשנים הקרובות בעשירייה הראשונה בעולם, דירוג שיקנה לו מקום קרוב ביותר לקו הזינוק הראשון. את הרוכב האולימפי המצטיין מאמן המאמן הגרמני ביורן קאפקה, מאמנם של אלופי עולם ואלופים אולימפיים לשעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully