וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוט כבר מחקה את קלופ, "וזה הדבר הכי מטופש שיוכל לעשות"

ההצהרות של מאמן ליברפול לקראת איפסוויץ' (14:30, ספורט1) עוררו פלאשבקים לקודמו, טרוי דיני מזהיר: "שלא תגמור כמו מויס ואמרי"

כתבתו של שרון דוידוביץ' לקראת פתיחתה של עונת 2024/25 בפרמיירליג/במאי: שרון דוידוביץ'. עורך: יבין רובינשטיין

בהיעדר שחקני רכש או חידושים מעניינים בסגל, ארנה סלוט יעמוד היום (שבת, 14:30, ספורט1) במוקד תשומת הלב במשחק פתיחת העונה של ליברפול בפרמיירליג. המאמן ההולנדי, יורשו של יורגן קלופ, ינסה להצעיד את המרסיסיידרס לניצחון על איפסוויץ', ויקווה לפתוח את הקדנציה ברגל ימין, כשמסביב יש כבר לא מעט אנשים שמחכים לו בפינה.

כך, למשל, דבריו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק עוררו הדים לאחר שהתעקש שהוא לא מתוסכל מכך שלא הוחתמו שחקני רכש - בניגוד לכל שאר המאמנים בליגה, שייהנו לפחות משחקן חדש אחד בסגל. "החתמות לא בהכרח משפרות את הסגל. אפשר לעשות קפיצת מדרגה גם בלי לעשות החתמות גרנדיוזיות", אמר סלוט - ובאנגליה מיד נזכרו ביורגן קלופ, שנקט בגישה דומה.

מאמן ליברפול, ארנה סלוט. רויטרס
יצליח היכן שמויס ואמרי נכשלו? ארנה סלוט/רויטרס

לקראת המשחק היום, כדורגלן העבר טרוי דיני כתב טור ב"הסאן" בו קרא לסלוט לעשות הכל כדי לא ללכת בדרכו של קלופ. "סלוט חייב למצוא את הדרך שלו. הדבר הכי מטופש שיוכל לעשות, הוא לשחזר את הדברים שקלופ עשה", כתב דיני. "אל תחפש חיקויים, ותזכור מה קרה לדייויס מויס כשירש את אלכס פרגוסון ביונייטד, ולאונאי אמרי שהגיע לארסנל אחרי ארסן ונגר. כמעט בלתי אפשרי להצליח אחרי מאמנים אייקונים כאלה. אם סלוט ישחק באותו סגנון, אם הוא לא ינסה לחדש ולשדרג את הקבוצה - זה יהיה מתכון לכישלון".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully