וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפילדלפיה מעריכים: "תאי בריבו שווה לפחות 3-4 מיליון יורו"

המנהל הספורטיבי מסביר שבונים על הישראלי לטווח ארוך: "מעוניינים בו, אך הוא לא למכירה". בארה"ב שיבחו: "החלוץ בכושר הטוב ב-MLS"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

תאי בריבו יקווה להמשיך הלילה (בין שבת לראשון, 2:30) בכושרו הפנטסטי במשחק רבע גמר גביע הליגות מול מזאטלן המקסיקנית - אבל נראה שכך או אחרת, שמו כבר עלה על הרדאר של קבוצות בכירות יותר מפילדלפיה יוניון.

עם מאזן של 11 שערים ב-11 המשחקים האחרונים של הקבוצה כולל חמישה שערי גביע, בריבו סוגר חודשיים חלומיים, שהשכיחו את העובדה שעד לאחרונה הוא יובש בקצה הספסל ובקושי שיחק.

עד כמה העניין סביב החלוץ בן ה-26 גובר? על פי המנהל הספורטיבי של הקבוצה ארנסט טאנר, "בריבו שווה כיום לפחות 3-4 מיליון יורו".

לדבריו של טאנר, "קבוצות כבר החלו להביע התעניינות בתאי, אבל אנחנו רוצים מאוד להשאיר אותו לטווח ארוך. הוא לא יעמוד למכירה הקיץ".

בריבו יסיים חוזה בינואר 2026, וההצהרות של טאנר מרמזות על כך שיוצע לו בקרוב חוזה חדש. כזכור, בריבו נרכש באוגוסט אשתקד תמורת 1.4 מיליון יורו מוולפסברגר האוסטרית.

תאי בריבו, פילדלפיה יוניון, חוגג. רויטרס
הבאזז כבר החל. בריבו/רויטרס

גם באתר הרשמי של ה-MLS הקדישו לבריבו מילים חמות, וכתבו: "כשהחלוץ הבכיר חוליאן קראנסה עבר לפיינורד בקיץ, רבים תהו מי ימלא את מקומו. תאי בריבו עושה זאת, אחרי שבמשך זמן רב היה אאוטסיידר בקבוצה. נכון לעכשיו, הוא כנראה החלוץ בכושר הכי טוב ב-MLS".

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully