וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ניסיון ההתאבדות: הכדורגלן שהדיח את מכבי ת"א פורש

שנה אחרי שאיים לקפוץ מגשר, אלכסיס בקה בקה שזכור כמי שגרם להדחה של הצהובים עם שער מרהיב, התיר את חוזהו בניס כדי להתמקד בהחלמה: "עובר תקופה קשה"

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

אוהדי מכבי תל אביב זוכרים היטב את אלכסיס בקה בקה, מי שכבש מרהיב שגרם להדחתה על ידי ניס מהקונפרנס ליג לפני שנתיים. אבל הקשר בן ה-23, שנחשב בזמנו להבטחה גדולה, הלך והידרדר מאז.

אתמול הוא הודיע באופן לא רשמי על פרישה מכדורגל, אחרי שחוזהו בניס שהיה בתוקף עד 2027, הותר לבקשתו. לפני כשנה בקה בקה ניסה להתאבד, וטיפס על קצה גשר בכביש המהיר בניס. כוחות הצלה שהוזעקו למקום הצליחו לשכנע אותו לא לקפוץ אל מותו, אחרי שהשחקן נראה נסער - ככל הנראה בעקבות פרידה מבת זוגו.

מאז בקה בקה למעשה לא שיחק כדורגל, וניס סייעה לממן לו טיפולים פסיכולוגיים ונפשיים. אתמול הבהיר הקשר שהוא מתמקד כעת בהחלמה, ולכן לא יעסוק בקרוב - אם בכלל - בכדורגל מקצועני.

שחקן ניס אלכסיס בקה בקה. Jonathan Moscrop, GettyImages
סיפור עצוב. בקה בקה/GettyImages, Jonathan Moscrop

"כמו שכולכם יודעים, אני עובר תקופה קשה. אין לי מילים להודות למועדון, שהיה לצידי ותמך בי לאורך כל הדרך. אף אחד לא האיץ בי לחזור מעולם, ועל כך אני תודתי", אמר בקה בקה בהצהרה רשמית באתר של המועדון.

לדבריו, "אני צריך להמשיך הלאה, לצד משפחתי. כדי לעשות זאת, אני צריך לפתוף דף חדש. בכל יום שעובר אני עושה עוד שיפור קטן. יש לי את אתגרי החיים שלי, אבל אנצח אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully