וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה למלצרות: המדליסטית מפריז חרכה את הרשת בפעם השנייה

לפני שבוע הפכה המתעמלת צ'ו יאצ'ין לכוכבת בעקבות תיעוד חינני מטקס המדליות. בימים האחרונים היא שוב בכותרות - בעקבות סרטון שלה מהעסק המשפחתי שממחיש את משמעת הברזל בסין: "חופשה? יש לה מחויבות"

ארטיום דולגופיאט מדבר באירוע ההוקרה למשלחת ההתעמלות של ישראל לפריז/צילום: יניב טוכמן

מן המפורסמות היא שהתהילה של חלק מהמדליסטים האולימפיים רגעית בלבד - ולעתים קרובות החיים שאחרי הפרישה רחוקים מלהיות נוצצים.

בישראל זכור המקרה של גל פרידמן שעבד לאחר הקריירה כצלם חתונות ונאלץ למכור את המדליה שלו כדי להתקיים - וגם מקרים של ספורטאים נוספים כמו היילה סטאין שנאלצו לעבוד בעבודות מזדמנות כדי להתקיים.

והנה, מתברר שאפילו מדליסטים טריים מאולימפיאדת פריז חזרו לשגרה יומיומית מפרכת כאחד האדם. המתעמלת הסינית צ'ו יאצ'ין, שתיעוד שלה מטקס המדליות בפריז חרך את הרשת לאחר שלמדה לראשונה על הפודיום על המנהג "לנשוך" את המדליה - עשתה זאת מהר מהצפוי.

בימים האחרונים הועלו ברשתות החברתיות שלל סרטונים של יאצ'ין בת ה-18 מסייעת לאמה ואביה בעסק המשפחתי - וממלצרת במסעדה שלהם בעיר הנגיאנג.

מנצלת את תשומת הלב כדי לקדם את העסק

"צ'ו אומנם יצאה לחופשה, אבל עדיין נותרו לה מחויבויות כלפי המשפחה", אמר אביה לתקשורת הסינית - והסרטונים שלה מגישה צלחות עמוסות במאכלים לשולחנות שותפו על ידי אלפים, שראו בכך דוגמא לחריצות וצניעות.

יאצ'ין, שהתחרתה לראשונה באולימפיאדה וזכתה במדליית כסף בתרגיל הקורה, לא תהפוך לכוכבת מקומית כל כך מהר לאור העובדה שהמשלחת הסינית חזרה מצרפת עם לא פחות מ-91 מדליות- כולל 40 מזהב.

לפחות בינתיים היא ממשיכה בעיסוקיה הרגילים, וחייה ה"חדשים" - בניגוד למדליסטים רבים - ישתנו מעט מאוד, אם בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully