וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש עדיין רוצה גיבוי לויטור: "צריך להתעשת ולהתחזק"

17.8.2024 / 8:00

על אף ההדחה המוקדמת מאירופה, בקבוצה דבקים בתכנית להחתים בלם שיגבה את ויטור שייעדר עוד זמן רב. השחקנים מבינים: "צריכים לאסוף את עצמנו ולהתאושש ממה שעברנו". סטויאנוב אמור לפתוח מול טבריה (א', 19:45, ספ'2), גם ספר וקיניונס ישותפו

תקציר הפסדה של הפועל באר שבע 4:2 מול מלאדה בולסלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

אחרי ההדחה הכואבת שלשום בלילה ממוקדמות הקונפרנס ליג, הפועל באר שבע מנסה לאסוף את השברים כאשר כבר מחר (ראשון, 19:45, ספורט2) מחכה לה עירוני טבריה שתבוא למשחק על המקום השביעי בגביע הטוטו מלאה במוטיבציה והתלהבות כיאה לקבוצה שעלתה ליגה.

הדבר האחרון שרוצים בקבוצה הוא עוד הפסד, הגם שאין יותר מדי חשיבות למשחק. "ברור שזה הדבר האחרון שהיינו צריכים עכשיו, אבל כדורגל הוא הפרנסה של כולנו והפסדים הם חלק מהקריירה. כולנו צריכים לאסוף את עצמנו, להתעשת ולהתחזק ולנסות להתאושש ממה שעברנו באירופה", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה לקראת מחר.

הטיסה של הקבוצה אתמול בצהריים מבולגריה, הייתה מעיקה מאוד. "כולם בעיקר שתקו", העידו בקבוצה. "מה יש לדבר אחרי הפסד כזה? אתה מוביל בהפסקה משני שערים ומרגיש שהמשחק בידיים שלך, ואז חוטף רביעייה במחצית ומסיים בשמונה שחקנים. זה תסריט שאיש לא היה נותן לו אחוז אחד של סיכוי".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע בחימום, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
רחוק מכשירות. ויטור/אריאל שלום

על אף ההדחה ואיבוד המפעל האירופי, מה שיפגע מאוד כלכלית וגם בדירוג של הקבוצה באירופה, לא ירדה הכוונה להתחזק בבלם. כזכור, מיגל ויטור משתקם מהניתוח שעבר והפועל באר שבע בנויה על איתן טיבי ואור בלוריאן כאשר מריאנו באריירו נותן מענה מהספסל.

במועדון לא יעבירו את הזמן עד חזרת ויטור, אלא ימשיכו בחיפושים אחר בלם זר כאשר הנחת העבודה היא שייקח לויטור עוד זמן ממושך עד שיחזור למגרשים. באשר ליוני סטויאנוב שלא שיחק בשני המשחקים מול מלאדה, הכוונה היא להכניס אותו לעניינים וכבר מחר הוא אמור לפתוח מול עירוני טבריה. גם דיינר קיניונס ואנטוניו ספר ישחקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully