וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' על זהבי: "מזל שהשמועות לא מגיעות אליי"

17.8.2024 / 9:20

לקראת חצי גמר גביע הטוטו, מאמן מכבי ת"א רמז על האפשרות שהחלוץ ימשיך לעלות מהספסל: "הוא יכול להיות יעיל גם אם יקבל 20 דקות. אנחנו בקשר יומיומי". התוכניות עד סגירת החלון: "תורג'מן אמור להישאר. בלם? קשה למצוא שחקן מהסוג שאנחנו מחפשים"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פוניבז' במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

אחרי שהציגה יכולת משופרת בניצחון 0:3 על פוניבז' ביום חמישי וסידרה למאמנה ז'ארקן לאזטיץ' מפגש פיקנטי עם האקסית באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית, מכבי תל אביב בעצירת ביניים בישראל.

לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:00) נגד בני סכנין במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן.

"אם יש שחקנים שעדיין לא מבינים את הרעיונות שלי, זו קודם כל אשמתי", אמר לאזטיץ' בפתח דבריו. "כולנו חייבים להשתפר, אבל אם להיות כן - במשחק האחרון וגם בשאר המשחקים, שיחקנו כמו שאנחנו רוצים רק לרגעים קצרים. זה הגיוני, כי עד לפני שבועיים היו חסרים לנו המון שחקנים. לאחרונה שינינו המון עקרונות משחק, והכדורגל שלנו אמור להיות שונה לגמרי. לא קל לשחקנים להסתגל לשינויים האלה. לדעתי אנחנו ב-20-30% מהפוטנציאל שלנו, אבל נשתפר עם כל אימון וכל משחק".

על האפשרות להחתים בלם שמאלי ושחקן כנף במקום מילסון: "אנחנו מחפשים בלם שמאלי, אבל תמיד קשה למצוא כאלה. החלון עדיין פתוח ואם נמצא משהו מעניין, נגיב בהתאם. בינתיים אני מאוד מרוצה מהסגל הקיים. יש לנו שחקנים חדשים באגף שמאל כמו לאיוס ואדו שלאט לאט משתלבים. הם זקוקים לסבלנות, ואנחנו ניתן להם את הביטחון כדי להצליח".

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' לצד עידו שחר. יניב טוכמן
בין טיסה אחת לשנייה, האתגרים בזירה המקומית מתחילים. לאזטיץ' היום/יניב טוכמן

על דור תורג'מן: "ממה שאני יודע, דור אמור להישאר. זו לא שאלה שצריך להפנות אליי אלא לראשי המועדון, אבל ככל שידוע לי, הוא אמור להמשיך".

על אלעד מדמון: "כל השחקנים זקוקים לזמן, במיוחד שחקן צעיר כמו אלעד. הוא צריך להתאקלם, אבל אני מאוד מרוצה מהגישה שלו באימונים. הוא יקבל את ההזדמנות שלו. אני לא אחד שאוהב לעשות הרבה שינויים בין משחק למשחק. יש לנו הרבה שחקנים שהצטרפו אלינו בשלב מאוחר, ונשלב אותם לאט לאט".

על ערן זהבי: "אני תמיד מודד את השחקנים שלי לפי יכולת, ולא לפי דקות. ערן זהבי הוא ערן זהבי, אבל הוא יכול להיות יעיל גם אם הוא נכנס ל-30 או 20 דקות. יש לו חלק חשוב מאוד בקבוצה, אנחנו רק בהתחלה, אבל אני מאוד מאמין בו. העבודה שלו ושלי היא להתקדם ממשחק למשחק".

"נחכה ונראה מה יקרה עם ערן. אין ספק שזה אתגר גדול עבור כולנו. יש לי מזל שאני לא דובר עברית והשמועות לא מגיעות אליי. במועדון גדול תמיד יש שמועות ורחשים, אני מנסה להתרכז בעבודה שלי. אני משוחח עם השחקנים שלי - כולל עם ערן - מדי יום. אני תמיד מנסה לגרום להם להרגיש בנוח, וגם ללמוד מהם. זה חלק מהעבודה".

על רוי רביבו: "היו בעיות טכניות. זה לא קשור לכדורגל. מבחינתי רוי מוכן לשחק. לא לשתף אותו לא הייתה ההחלטה שלי".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ערן זהבי מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
המצב יימשך? זהבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

סכנין עלתה לשלב חצי הגמר אחרי את עירוני טבריה ביום ראשון האחרון, וקודם לכן השיגה ניצחון גם על בני ריינה במסגרת שלב הבתים.

מכבי תל אביב מצידה עלתה לחצי הגמר בזכות ניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה במשחק אלוף האלופים. למחרת המשחק מול סכנין, ימריאו הצהובים בחזרה להונגריה, שם יארחו את המשחק הראשון מול באצ'קה טופולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully