וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס ריסק את המחבט - וסדק את התדמית: "התנהגות של ג'וקוביץ'"

הילד הטוב של הענף איבד את הפאסון בהפסד למונפיס, וגם איבד נקודות אצל חלק ממעריציו: "מעולם לא שיחקתי כ"כ גרוע, לא שלטתי בעצמי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

קרלוס אלקראס הפך בשנתיים האחרונות לטניסאי שכולם אוהבים לאהוב. אבל לפחות אתמול (שישי) החיוך שנסוך על פניו וקור הרוח שמאפיין אותו - והפכו לסימני ההיכר שלו - התחלפו בדמות אחרת, הרבה פחות מוכרת.

ההפסד 4:6, 7:6 (5), 6:4 לגאל מונפיס הוותיק בסיבוב השני של טורניר סינסינטי, הוציא את אלקראס מדעתו, וגרם לו להשתולל מרוב כעס. במהלך המערכה הראשונה הוא נראה מרסק את המחבט אחרי שחבט איתו על המשטח ארבע פעמים - ולאורך כל הערב נראה לא מפוקס, לא מרוכז ורחוק מאוד משיאו.

התמונות החריגות של אלקראס לא התקבלו בעין יפה אצל חובבי הטניס, כולל אוהדיו של הספרדי. בספרד כתבו שאלקראס "התנהג כמו נובאק ג'וקוביץ'", והזכירו את התמונה המפורסמת של רוג'ר פדרר מרסק מחבט במהלך הפסד לנולה בטורניר מיאמי 2009.

"זה לא קרה לי מעולם. אני כמעט תמיד נמצא בשליטה כשאני על המגרש, אבל היום לא יכולתי לשלוט על עצמי", הודה אלקראס, "הרגשתי שאני לא מצליח לשחק טניס. אולי לערב אחד שיחקתי בענף אחר".

קרלוס אלקראס, טניסאי ספרדי. רויטרס
תמונות לא רגילות. אלקראס/רויטרס

הטניסאי הצרפתי קורנטן מוטה: "כשאני עושה דברים כאלו אומרים שיש לי בעיות מנטליות"

לדבריו של אלקראס, "זה היה המשחק הגרוע ביותר בקריירה שלי. פשוט לא יכולתי לשחק. אני מרגיש טוב בימים האחרונים, מתאמן היטב, וזה בא לי משום מקום". הספרדי התלונן על כך שהמשטח במגרש המרכזי היה שונה באופן מהותי מהמשטח במגרשים אחרים. "הכדור נע הרבה יותר מהר, זה היה שונה לחלוטין. בגלל התנאים הללו, לא הצלחתי לתת שתי חבטות ברצף. זה מטורף".

בעקבות ההפסד, אלקראס לא יוכל לעקוף את נובאק ג'וקוביץ' בדירוג העולמי שיפורסם במהלך השבוע. סשה זברב יוכל לעומת זאת לעקוף את שניהם ולהפוך למדורג שני בעולם אם יזכה בטורניר סינסינטי.

"אני צריך לשכוח שהמשחק הזה בכלל קרה, ולהמשיך הלאה כדי לבוא צלול ורגוע יותר לאליפות ארצות הברית. הערב אין שום דבר חיובי לקחת מהמשחק הזה", סיכם אלקראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully