וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעליים של ואן ניסטלרוי: הבכורה המושלמת של זירקזי

ההולנדי החדש של יונייטד נבחר לאיש המשחק עם 12 נגיעות בכדור, ומפנטז ללכת בדרכו של בן ארצו שגם כבש בבכורה נגד פולהאם לפני שהפך לאגדת מועדון: "אין תסריט טוב יותר". הציטוט של ליסנדרו מרטינס גנב את ההצגה: "שלחתי את אדאמה לחדר כושר"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 0:1/ספורט1

הפרמיירליג פתחה עונה, וכמדי שנה גם הפעם הציפיות במנצ'סטר יונייטד בשמיים. אמש (שישי) במשחק הראשון ב-2024/25, השדים האדומים התקשו בשלבים נרחבים במשחק נגד פולהאם - אולם לבסוף גירדו 0:1 קשה משער ניצחון דרמטי של ג'ושוע זירקזי, שחגג מה שהוגדר בעיתונות האנגלית כ"בכורה מושלמת" במשחקו הראשון בקבוצה.

"אין תסריט יותר טוב מזה, אני חושב", אמר החלוץ ההולנדי, שחקן הרכש הנוצץ שהגיע מבולוניה תמורת 35 מיליון יורו, על שער הניצחון שנכבש בדקה ה-87. זירקזי יכול להיתלות כעת על אילנות גבוהים: לפני 23 שנים, אי שם בשנת 2001, חגג הולנדי אחר הופעת בכורה מושלמת במדי יונייטד - וכבש שער ניצחון מול אותה יריבה. כיום רוד ואן ניסטלרוי מסייע לזירקזי להשתלב במועדון כעוזרו של אריק טן האח, וזירקזי בוודאי מפנטז להפוך לאגדת מועדון כמוהו, ויתפשר גם על פחות מזה.

"הגעתי למועדון ענק, אבל אני לא מרגיש שום לחץ", אומר זירקזי. "אני מצפה להמשך. מכניסים אותו פה לעניינים במהירות, ובצורה ממש מדהימה. אני מרגיש ממש בנוח".

זירקזי, אגב, נבחר לאיש המשחק למרות שנכנס בתור מחליף והספיק לגעת בכדור רק 12 פעמים. "זו הייתה סיומת מרשימה מאוד. בכלל, זירקזי נראה מצוין הערב", שיבח רוי קין, "לכבוש שער יפה כזה בדקה כזו - ועוד בהופעת בכורה - זה דבר עצום".

ג'ושוע זירקזי, מנצ'סטר יונייטד. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
החלום התגשם. זירקזי/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

יונייטד מסכמת ערב חיובי למדי, בו למעט זירקזי, גם נוסייר מזראווי ומתייס דה ליכט ערכו הופעות בכורה לא רעות בכלל. גארי נוויל טען לאחר המשחק ש"יונייטד בדרך למעלה", אבל ג'יימי קראגר ניסה לצנן את ההתלהבות והוסיף: "אני חותם על כך שהיא לא תסיים במקומות 1-3. היא תיאבק על כרטיס לליגת האלופות מהמקום הרביעי".

אגב, מי שגנב את ההצגה בסיום המשחק היה ליסנדרו מרטינס, שתופקד באופן חריג למדי כמגן, והופקד על אדאמה טראורה, שידוע כאחד השחקנים המהירים בפרמיירליג. "שלחתי אותו חזרה לחדר כושר", התבדח מרטינס בסיום כשנשאל על השמירה הטובה שלו על החלוץ הספרדי. "קשה מאוד להתמודד מולו, אבל למדתי מהפעם הקודמת. במפגש הקודם בינינו הוא הרג אותי, הפעם אני הרגתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully