וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 50 מיליון יורו: פ.ס.ז' הודיעה על צירופו של דזירה דואה

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 20:03

היהלום חתם על חוזה לחמש שנים אחרי שנרכש מראן בסכום גבוה. הלוז'ק עזב את לברקוזן, קשר צ'לסי הושאל ופ.ס.ז' עשויה לחפש חלוץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

העברות

* דזירה דואה חתם על החוזה בפריז סן ז'רמן. הקשר ההתקפי המוכשר מראן, חתם לחמש שנים ויתחיל להתאמן עם קבוצתו החדשה ביום שני. פ.ס.ז' תשלם תמורתו כ-50 מיליון יורו.

* וממי שעזב את ראן, למי שחתם אצלה: הצרפתים רכשו את שחקן הכנף קרלוס אנדרס גומס, כשסכום ההעברה עומד על 10.5 מיליון יורו ועוד שלושה מיליון עשויים להתווסף בבונוסים. הקולומביאני בן ה-21 שיחק בשנה וחצי האחרונות בריאל סולט לייק והעונה רשם 13 שערים לצד 7 בישולים ב-23 הופעות ב-MLS.

* אדם הלוז'ק נפרד מבאייר לברקוזן. החלוץ הצ'כי בן ה-22 נמכר להופנהיים תמורת סכום שעשוי להגיע לכ-20 מיליון יורו כולל בונוסים, וינסה לעמוד בציפיות ממנו ולעשות סוף סוף את הפריצה בליגה גדולה, אחרי שירד בתפוקה המספרית שלו מאז שעזב את ספרטה פראג. החוזה עליו חתם תקף עד 2029.

* הקשר האחורי בן ה-20 לזלי אוגוצ'וקוו הושאל מצ'לסי אל סאות'המפטון לעונה הקרובה.

* אלברט גודמונדסון הצטרף בהשאלה לעונה הקרובה מגנואה לפיורנטינה, כשהסגולים ירכשו את האיסלנדי בסוף העונה הבאה ב-25 מיליון יורו.

* רוני לופס, פעם אחד הכשרונות הגדולים של פורטוגל, הצטרף בהעברה חופשית מבראגה לאלניאספור.

* יובנטוס הכריזה על הארכת חוזהו של קנאן יילדיז. הטורקי המוכשר ימשיך בשורות הגברת הזקנה עד 2029.

* אייאקס השאילה לעונה את בורנה סוסה. מגנה השמאלי של נבחרת קרואטיה ישחק בטורינו.

* בולאי דיה, חלוצה הסנגלי של סלרניטנה, חתם ל-4 שנים בלאציו.

* הקשר סטיבן אנזונזי, אלוף העולם עם נבחרת צרפת ב-2018, עבר מקוניאספור הטורקית לספהאן האיראנית.

שמועות

* באיירן מינכן מגבירה את הלחצים על לאון גורצקה במטרה לשכנעו לעזוב, כך לפי "סקיי גרמניה". עם זאת, הקשר נחוש ב-100% להילחם על מקומו בסגל וישקול מעבר רק בינואר אם ישחק עד אז מעט מאוד - או בכלל לא.

* פריז סן ז'רמן עשויה לחפש חלוץ בשבועיים שנותרו לחלון, בגלל הפציעה של גונסאלו ראמוס שצפוי להיעדר כשלושה חודשים.

* צ'לסי ואתלטיקו מדריד מתקדמות במגעים לטרייד בין ז'ואאו פליקס לקונור גלאגר. על פי פבריציו רומאנו, הפורטוגלי "אמר כן" לתנאים של הבלוז, ויירכש על ידי הקבוצה מלונדון בתקווה שהעסקה תושלם במהלך סוף השבוע.

* על רקע הדיווחים שהוא עומד להימכר, ניקו גונסאלס לא נכלל בסגל פיורנטינה למשחק החוץ אצל פארמה בפתיחת הסרייה A.

* דייויד אורנסטין מה"אתלטיק" דיווח שנוטינגהאם פורסט עשויה לנסות לצרף את אלכס מורנו בהשאלה לעונה. המגן השמאלי הספרדי של אסטון וילה מעורר עניין גם בקבוצות אחרות באירופה ובוחן את האפשרויות שלו.

* על פי ג'אנלוקה די מארציו, צ'לסי ויובנטוס רקמו בימים האחרונים טרייד מסקרן במסגרתו פדריקו קייזה אמור היה לעבור ללונדון, וראחים סטרלינג לטורינו. בסופו של דבר המהלך לא צלח, אבל קייזה עשוי לעבור לצ'לסי בכל זאת בעסקה נפרדת.

* לאחר שלא היו בסגל של מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן אתמול, ג'יידון סאנצ'ו ומנואל אוגרטה עשויים לעשות את הדרך ההפוכה כל אחד כחלק מעסקת טרייד מסקרנת.

* נוני מדואקה בדרך החוצה מצ'לסי: כחלק מהרצון של אנזו מארסקה לדלל את הסגל, שחקן הכנף צפוי להימכר. מספר קבוצות פרמיירליג בעקבותיו, כשהבלוז שמו עליו תג מחיר של 60 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מאשרים: יוסוף פופאנה נחת במילאנו לקראת מבדקים רפואיים וחתימה רשמית ב-23 מיליון יורו במילאן.

* ליברפול סוף סוף תרשום החתמה ראשונה הקיץ? באנגליה טוענים שריאן אייט נורי עשוי להצטרף לאדומים כשהמחשבה היא תחרות עתידית עם אנדי רוברטסון על עמדת המגן השמאלי.

* ויטור רוקה לא בתוכניות של ברצלונה, כשהברזילאי רוצה להמשיך לשחק בליגה הספרדית. ריאל סוסיאדד וג'ירונה מועמדות לקלוט אותו לפי ה"מונדו דפורטיבו".

* בעקבות הפציעה של לני יורו? מרכוס אלונסו מועמד למנצ'סטר יונייטד, כך על פי פבריציו רומאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully