וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד התעלמה מהבדיקות הרפואיות של לני יורו"

ב"מירור" טוענים שהשדים האדומים הכירו בעיה בכף רגלו של בלם הרכש הצעיר, אך בכל זאת שיתפו אותו במה שגרם לו להיפצע לשלושה חודשים

תקציר מגן הקהילה: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:1 (6:7 לסיטי בפנדלים)/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד תפתח הערב (שישי, 22:00, ספורט2) את עונת הפרמיירליג לשנת 2024/25 במשחק ביתי נגד פולהאם, והיא תעשה זאת ללא הרכש הצעיר והנוצץ שלה. אחת ההחתמות המרשימות של הקיץ עבור יונייטד היא ללא ספק הגעתו של לני יורו תמורת 59 מיליון ליש"ט. "רפאל וראן הבא" לא רק הצטרף לשדים האדומים בגיל צעיר וככישרון מבטיח מאוד, אלא גם העדיף את ההצעה על פני ריאל מדריד שהחליטה לרדת מצירוף הבלם הצרפתי.

כעת, מתברר שביונייטד יתכן שהתעלמו ממספר נורות אדומות שהיו בזמן הבדיקות הרפואיות של יורו, במה שאולי גרם לפציעה שבעקבותיה הוא יעדר כשלושה חודשים. הצרפתי הספיק לשחק 46 דקות במשחק הכנה נגד ריינג'רס, אך לאחר מכן נצפה עם קיבוע לרגלו ובהמשך נקבע כי הוא סובל משבר בכף הרגל.

ב"מירור" מדווחים שהשדים האדומים גילו כבר בבדיקות הרפואיות שלו בעיה פוטנציאלית בכף הרגל, בחרו בכל זאת לשתפו על אף שלקח חלק רק ב-50% מהאימונים כמשנה זהירות ועכשיו הצרפתי לא יעמוד לרשותו של אריק טן האח בתקופה הקרובה.

לני יורו, בלם מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
זה היה עניין של זמן? לני יורו/רויטרס

במועדון הפאר האנגלי דאגו להבהיר שצירופו של יורו וגם הפציעה שלו לא גרמו להאיץ לצרף את מתייס דה ליכט, וכי הם רצו עוד לפני פתיחת חלון העברות להחתים את השניים עם ראייה לעתיד ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully