וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'לסי מפנים מקום: "זה לא טוב כשיש 43 שחקני סגל בקבוצה"

עם רכש בלתי נגמר מאז שטוד בולי רכש את הקבוצה, צ'לסי שוב הגיעה למצב של "חדר הלבשה צפוף". כיצד זה ישפיע על הגעת אוסימן?

תקציר משחק הכנה: מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 2:4/ספורט1

אנזו מארסקה יתחיל את הקדנציה שלו על הקווים בצ'לסי ביום ראשון (18:30, ספורט1), כשהקבוצה שלו תארח את מנצ'סטר סיטי במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בפרמיירליג, אבל עד הבכורה הרשמית על הקווים, למאמן האיטלקי יש לא מעט כאב ראש ורצון לשנות דברים בקבוצה.

עם לא מעט רכש דוגמת פדרו נטו, קירנן דוסברי-הול, מארק גיו ורנאטו וייגה, צ'לסי בדרך לעוד קיץ של מהפכות בסגל. מארסקה, מצדו, לא שבע מהכסף ששופך הבעלים האמריקאי טוד בולי, ושואף לסגור עסקאות נוספות עד סוף החלון: "המועדון יודע בדיוק מה צריך לעשות כדי לסיים את חלון ההעברות הזה עם עוד שחקנים".

אלא שעוד שחקנים יגרמו לבלוז לפנות עוד מקום בחדר ההלבשה, שכרגע עומד על 43 שחקנים עם 28 בלבד שמתאמנים בשגרה תחת המאמן האיטלקי החדש, שלפי הדיווחים באנגליה, לא מרוצה מהמצב ומנסה להיפטר מהרבה.

ז'ואאו פליקס, חלוץ צ'לסי. רויטרס
רוצים אותו בחזרה בצ'לסי. פליקס/רויטרס

רומלו לוקאקו עשוי לעבור כחלק מעסקה שתנחית את ויקטור אוסימן בסטמפורד ברידג', במה שדווח ב"טלגרף" כמעבר שמתקרב מאוד, ז'ואאו פליקס בדרך חזרה וזה עוד לפני שקונור גלאגר, טרבו צ'אלובה, בן צ'ילוול, ארמנדו ברויה, ראחים סטרלינג ועוד מספר שחקנים יקבלו את הבשורה שהם לא בתוכניות, עם גלאגר שכבר סגור באתלטיקו מדריד.

"זה לא דבר טוב כשיש 43 שחקנים בסגל, נצטרך למצוא לכך פתרונות", אמר מארסקה לקראת יום ראשון. במועדון מקווים למכור כמה שיותר שחקנים בחלון ההעברות ולהיפטר מ"חוזים שמנים", בעיקר כדי להעניק לשחקן כמו אוסימן קרקע נוחה כשיגיע, הן מבחינת החוזה הגבוהה שיקבל והן מבחינת המקום שלו בסגל הרחב גם ככה של הבלוז.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully