וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפל למלכודת": הסיבה שבגללה נדקר אביו של לאמין ימאל

מוניר נסראווי יצא מסכנת חיים ומתאושש בבית החולים, אבל כיצד הסתבך מלכתחילה? הפרטים החדשים אודות אירוע האלימות שבו היה מעורב אבא של כוכב ברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

הפרטים מתחילים להתחשף. אביו של לאמין ימאל, מוניר נסראווי, נדקר שלשום (רביעי) בסמוך לברצלונה, הובהל לבית חולים ושם יצא מכלל סכנה. היה ידוע שהוא נדקר בחניון בשכונת רוקאפונדה במטארו, אבל עד כה, מלבד מעצרם של ארבעה חשודים, לא היה ידוע כיצד הסתבך אביו של כוכב ברצלונה. כעת החל לצאת מידע ראשוני.

מתברר, כך נטען ב"La Vanguardia", כי נסראווי הוזמן לחניון כדי ליישר את ההדורים ונפל למלכודת. לפי החשד, ארבעת העצורים - וייתכן שאדם נוסף שטרם נעצר - החלו להכות ולבעוט בנסראווי אחרי שהגיע לחניון במטרה להתפייס, ולפתע האירוע הסלים כאשר אביו של שחקן ברצלונה בן ה-17 נדקר ונפצע קשה.

כך זה התחיל: העימות שבעקבותיו אביו של ימאל נדקר

הסיבה לכל העימות ולכך שמלכתחילה הוא הוזמן לפגישת פיוס בחניון, כך נטען כאמור, היא פיצוץ בלון מים. לפי הדיווח, ביום רביעי בשעות הצהריים התעמת מוניר נסראווי עם אבא של ילד שזרק עליו בלון מים ממרפסת הבית בזמן שהוא יצא לטיול עם הכלב. ארבעת העצורים יתייצבו בפני שופט במהלך היום.

לפי בכיר בברצלונה, שהגיע לבקר את נסראווי בזמן שבנו מתאמן עם הקבוצה לקראת המשחק מחר בוולנסיה, "היה למוניר מזל גדול מאוד שהוא בחיים, חבר שלו הגיע והציל אותו, אחרת הם היו הורגים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully